Tesla als DAW: TRAX 0.1

Komop, niet zo negatief.

Het kan voor aankomend talent wel eens de eerste keer zijn dat ze in aanraking komen met het concept dat muziek zelf bedacht, gemaakt en gecomponeerd kan worden.:eureka:
 
Het kan voor aankomend talent wel eens de eerste keer zijn dat ze in aanraking komen met het concept dat muziek zelf bedacht, gemaakt en gecomponeerd kan worden.:eureka:

Ik hoop toch echt dat die eerste keer dat ze daarmee in aanraking komen niet op de achterbank van een Tesla is, achter een schermpje met een systeem dat Axel F. als demo heeft... Maar goed, beter dan helemaal geen eerste keer, dat is ook wel weer zo.
 
Ik denk niet dat het een Daw is maar meer een soort loop en rompler speler met sequencer.
gaat de bestuurder dan :mega: drinken en :dj: ?
In dat geval is de toekomst mischien niet zo verkeerd.
 
Als je ergens stilstaat en niets te doen hebt, zeg maar bij een laadstation... :engel:

En uiteraard is het een simpele tracker met wat simpele add-ons, maar het is tig maal beter dan mijn Atari ST met 3-baans tracker die ik destijds had. :biertje:
 
Ik heb geen rijbewijs, dus het is voor mij niet de meest praktische oplossing vrees ik.
 
Vind het origineel zo slecht nog niet. Heb me altijd afgevraagd waarom er nooit een versie met zang is uitgekomen.

Wel lachen dat Tesla telkens van die random updates komt, maakt het toch weer ffies een andere ervaring met een auto.
Hoop dat er snel een fabrikant komt met een elektrische camper. Hele studio mee op wereldreis. The ultimate road trip! :mega:
 
Back
Top