Orba - A

Leuke Gimick.:D
Orba - A musical instrument designed for your hands

A portable synth, looper, and MIDI controller that lets you create songs in seconds. €81
4bd813ef12fd0e28e697089d58a422cb_original.jpg



https://www.kickstarter.com/projects...717088513.i7nj

 
Laatst gewijzigd:
Ja wel een beetje hipster maar als het een beetje werkt wel leuk voor een live show.

MIDI over Bluetooth LE adapter, OP-1 een mic en gaan.

Ik ga het even bestuderen.
 
vind het wel een beetje tuttig ding.. my first sound ball
Meer op kinderen gericht denk ik
 
vind het wel een beetje tuttig ding.. my first sound ball
Meer op kinderen gericht denk ik

Ben helemaal niet van de toys en gizmo's maar t is in eerste instantie toch best een innovatieve midicontroller? Die tiltgevoeligheid vind ik nog best interessant. De enige reden dat ik hem niet ga kopen is dat mijn huidige workflow audio only is.
 
Werken zonder midi?
 
Dj iphone heb concurrentie! man man man wat slecht dit. :D

En ja je smart foon heeft ook die giroscoop en die kan je ook midi laten verzenden. 8o)
 
Dit is het dan misschien niet helemaal, toch leuk dat er tenminste een poging is om zo'n soort controller te maken met veel mogelijkheden en handbediening. Een smartphone kan wat dat betreft ook veel, maar minder handig dan iets wat specifiek met dit doel voor ogen is ontworpen.
 
Ah I get it, maar dan dus helemaal geen sync en alles los per track opnemen? naja, misschien een beetje offtopic

Nope, ouderwets bandrecorder dub werk maar dan met een daw. En dan een zeer select zooitje vst/dx compressors en eqs. Zelfs mn synths en hardware fx zitten de laatste jaren een beetje te verstoffen, het leeuwendeel is tegenwoordig mn vinylcollectie (veel obscure 45's) en mijn vrij matige edoch charmante scratchtechnieken :dubbel:

Less is more dus :beard:
 
Back
Top