Behringer Poly D

Poly versie van de model D!

https://youtu.be/_lx-9mLB1V0

Screenshot_20191125-073405.png
Screenshot_20191125-073344.png
Screenshot_20191125-073352.png

​​​​​​
 
Mooi zeg, hoevel voices heeft die?
ik zou zeggen 4....meer klinkt toch niet met die moddervette oscilatorries :)
Heb een model d dus de sound van dit beesje is al zeker erg mooi.
 


Ah parafoon... je kan ook je cv pitch inputs modden op de model d.

Klinkt wel erg goed. Maar parafoon is wel weer jammer.

Mooi ding zeg

Zels Abba gebruikt hem:D
 
Keys! En ziet er minder plastic uit. I like. Maar geen silky en geraffineerd klinkende poly dus.

Boeit niet verder want de doelgroep maak dat niets uit.
 
Wel een beetje leip om een parafone synth een poly te noemen, grenst aan false advertizing :). Dit is gewoon een Boog met keys en wat leuke extras.
 
Supervet ding. Poly was natuurlijk beter geweest, maar misschien komt dat nog is in de vorm van een Behringer Warp plus ofzo. :D

Was er al een prijs bekend?
 
Chorus en distortion vind ik juist weer mooi eigenlijk te zien. Voor die analoge poly/paras vind ik dat zelf altijd erg mooi.
 
Ik vinnem nice, dit wordt weer een knaller voor Uli en zn makkers.

EDIT: ja dattie parafoon is en niet polyfoon is wel wat misleidend in de naamgeving.. maarja, met Para D denkt iedereen aan een paranoide synth, wil je ook niet. Voor straf moet Uli hem nu wel heeeul goedkoop in de markt zetten
 
Laatst gewijzigd:
Behringer is dalijk gewoon het tofste synth merk vd wereld.

10/10 weer dit.

Das al een beetje zo. Want de meest muziekanten zijn arme paupers :D
De vorige synth in de nieuws sectie koste ff een paar duizend euro.
Eat this bitches :)
 
Das al een beetje zo. Want de meest muziekanten zijn arme paupers :D
De vorige synth in de nieuws sectie koste ff een paar duizend euro.
Eat this bitches :)

Exact !!! Ze flikken gewoon wat iedereen eigenlijk altijd wilde toch ? Heruitgaves van oude shit die gewoon kneiter goed klinken voor weinag. Die Uli lacht z’n ballen uit z’n broek zo.
en alle grote merken staan erbij en kijken ernaar.
Hulde voor hem :)
 
Je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet kopen door al deze gekkigheid. Ze geven je niet eens de kans om de kloon van drie weken geleden te kopen, voor je het weet komen ze weer met wat nieuws.
 
Ziet er wel geweldig uit. Poly is natuurlijk een beetje net niet allemaal. Het is meer een Korg Mono/Poly in Moog style nu. Maar alleen al voor het toetsenbord en looks zou ik deze zo kopen. Ik heb al een Behringer Model D dus ergens is het een beetje zonde om dan deze nog te kopen. Misschien komt er wel een ombouw kit of zo?
Wat ik veel liever had gezien is patch memory. Dat had hem helemaal perfect gemaakt. Jammer dat ze dat er niet in hebben gebouwd.
Al iets bekend over de prijs? De gewone Model D kost rond de 300 euro. Ik schat deze op 450 euro.
 
Je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet kopen door al deze gekkigheid. Ze geven je niet eens de kans om de kloon van drie weken geleden te kopen, voor je het weet komen ze weer met wat nieuws.

Dit heeft met efficiency te maken, zodra de ontwerpers klaar zijn met hun ding kan alles naar planning en productie, maar die ontwerpers moet je bezig houden anders kosten ze geld of moeten ze weg, dus hup, volgende product. Wat we hier nu meemaken is een totaal geoptimaliseerd ontwerp / productie / verkoop proces. Ik vind het knap gedaan.
 
Mooi Uli, meer van dat. Niet plat andermans kloon klonen, maar wat functionele meerwaarde brengen aangezien de klank van het origineel bereiken toch zelden tot nooit lukt. En hij ziet er mooi uit!
 
Back
Top