Behringer meldt 13 handelsmerken aan waaronder Mono-Poly (Korg)

Gisteren (18 november) zijn door Music-Tribe een aantal handelsmerk registreringen gedaan.
Onder de registreringen zijn: Synthex, Trident, Quadra, Mono-Poly, Source, Prodigy, Blue Marvin, Kobol, Polykobol, Polivoks, Logan, en Pro-800.

Er staat dus mogelijk nog heel wat op stapel.

Bron artikel: https://www.amazona.de/behringer-monopoly-analog-klon-des-korg-mono-poly/
 
Het moge duidelijk zijn dat ik niet welkom ben, geen zorgen, les geleerd.

Ik hoef geen bewijslast af te dragen of wat dan ook om te weten dat dit generaliseren is, of de ideeën die Disharmonic er op na houd racieël zeer ongevoelig zijn.
Hoewel het geen verassing is voor een forum dat grotendeels uit blanke mannen bestaat, is het toch jammer.

Houdt het de gezellig hier aub, politiek bedrijven daar zijn andere forums voor.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart is met je aannames. Nou doei met je lange tenen :doei:
 
MadR : Dat andere topic laat ik natuurlijk niet buiten beschouwing. Het was duidelijk dat er geen sprake was van racisme in dat topic, als je vervolgens toch de racismekaart trekt sla je elke nuttige discussie onmiddellijk dood. En ben je niet meer serieus te nemen. Dit forumlid zoekt kennelijk het conflict op met andersdenkenden. Ergens in een uithoek van het internet is er vast wel een echokamer te vinden met gelijkgestemden die allemaal denken zoals dit forumlid, daar zal dit forumlid zich vast prettiger bij voelen.

Dit is al gezegd en het helpt niet. Die hele discussie had hier niet moeten plaatsvinden. Ook voor jou geldt dat je het maar gezellig houdt. Op youtube kan ook jij heerlijk anoniem echokameren. Wat voor hem geldt, geldt ook voor jou. En voor mij.

Dit is GEEN politiek forum. End of story.
 
Back
Top