Behringer meldt 13 handelsmerken aan waaronder Mono-Poly (Korg)

Gisteren (18 november) zijn door Music-Tribe een aantal handelsmerk registreringen gedaan.
Onder de registreringen zijn: Synthex, Trident, Quadra, Mono-Poly, Source, Prodigy, Blue Marvin, Kobol, Polykobol, Polivoks, Logan, en Pro-800.

Er staat dus mogelijk nog heel wat op stapel.

Bron artikel: https://www.amazona.de/behringer-monopoly-analog-klon-des-korg-mono-poly/
 
Ja.

Ik mis alleen, Oscar, Octave CAT..
 
Laatst gewijzigd:
Dit wat veel grote bedrijven doen. Hoeft helmaal niet te betekenen dat ze er wat mee doen.

Kan ik dan bv niet meer een DIY Polykobol, KIT op de markt brengen ?

Als dat zo is vind ik het smerig.
 
Kan wel, alleen kan je de merknaam niet gebruiken als die al geregistreerd is.
 
Wat is er nou mooier dat je als tiener al in contact kunt komen met mooi klinkende synths! Dit gaat de wereld veel mooie muziek brengen
 
je kunt het slapen noemen, maar ik noem het delen van kansen

Dat is vrij naĆÆef in een wereldwijde vrije handel. Als je als fabrikant die intentie hebt, verleng je je rechten en maak je een mooi persbericht dat het nu aan de community is. Dat is de enige manier om zoiets in de juiste richting te duwen. Je kan het niet sjiek noemen van Behringer, maar die zijn gewoon zaken aan het doen.
 
RD-8 Check!
RD-9 Check!
Odyssey Check!
MS-1 Check!
VC340 Check!
Arp2600 Check!
Oscar Check!
DS-80 Check!
Pro-1 Check!
TD-3 Check!
Model-D Check!


Maar waar blijft toch m'n favoriete synth, de JUNO-60!!!!!!!!!!!!! :frons:
 
Onbegrijpelijk dat Roland geen tegenoffensief inzet met betaalbare heruitgaves van de Jupiter 8...System 100...909... En Yamaha met de CS reeks...net zoals Moog.

Kenneuh ze niet, dan zou iedereen doorhebben dat ze te veel vragen voor hun melk. :koffie:
 
wesp is er pics van:

Waspdelux.jpg
 
Back
Top