Make Noise Tape & Microsound Music

[h=1]Make Noise Tape & Microsound Music Machine, A Stereo Live-Sampling System On Steroids
Tape en Microsound Music Machine is een uniek stereo Eurorack Synthesizer-systeem waarmee je externe geluiden op een complexe manier kunt vastleggen en manipuleren.

tmmm-black-oct25-3000x2000-q100-1024x683.jpg
[/h] [h=4]Features[/h]
  • Voltage Controlled DSP (Digital Signal Processing)
  • Voltage Controlled Stereo Repeats and Halos: Mimeophon
  • Voltage Controlled Stereo Granularization: Morphagene
  • Complex Random Voltage Generator: Wogglebug
  • Dual analog control signal generator: MATHS
  • Signal Distribution and fan out: MULT
  • Voltage-controlled multi-mode multi-peak stereo filtering: QPAS
  • Stereo mixing and final outputs: XOH
  • 3U Skiff w/ power supply
  • Patch cables
  • Blanking panels as appropriate (selection may vary)
  • Total hp: 104 (Utilized hp: 94)
Make Noise Tape and Microsound Music Machine is available now for a special price of $2120 USD (retail value $2281 USD)

http://www.synthanatomy.com/2019/10...jGUpjNE-plRww2rt1N8iP2ToO6ypfTm1h3ZpnLYm8Ra50


 
Zijn er trouwens ook EU winkels die Eurorack cases en modules verkopen en met Black Friday meedoen?
Black Friday deals in Erorack land zijn meestal ver te zoeken, weinig aanbiedingen. Voor Make Noise is Music Store meestal goedkoper dan de rest, want geen verzendkosten en regelmatig nog een kortingsaktie van €10,-. QPAS is daar nu bv €389,- (Thomann ook), bij sommige andere aanbieders nog meer dan €420,-. Ik had de mijne ook daar gekocht met extra kortingsaktie voor €379,-.
 
heb wel moeite met sommige modules zoals Morphaghene en Renee 2.
Ik vond R2 juist veel makkelijker dan de eerste versie. Maar sommige button combo's blijven inderdaad nog niet echt hangen. Bij Morphagene heb ik dat meer. De truc voor mij bij R2 was dat ik de handleiding uit heb lopen pluizen en voor mezelf een samenvatting heb gemaakt. De officiële handleiding maakte het in mijn optiek soms nodeloos ingewikkeld of laat het iig ingewikkeld lijken.
 
Back
Top