Behringer Wing

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het om iets anders gaat dan een synth. Uli B. bouwde als jonge knaap al een synth en ik denk dat het aannemelijk is dat hij nu met een hoop poeha iets dergelijks wil introduceren, ipv. een mixing desk of iets anders. De markt voor synths is weliswaar kleiner dan voor bv. mixing desks, dus zakelijk bekeken is het misschien wat raar, maar de pet projects van de baas zullen in dit geval belangrijker zijn. Maar goed, we weten het niet zeker, afwachten dus.
 
We hebben toch een lijstje met alles wat ze gingen uitbrengen? Mss staat daar een w bij
 
Ik weet niet wat het is maar het zal vast niet through hole gesoldeerd zijn maar wel binnen twee jaar stuk gaan en niet zo goed zijn als het origineel of vergelijkbaar product van een ander merk kan Teringer maar zomaar ongestraft kopieën maken en de omstandigheden in de fabriek zijn ook niet alles.</Behringer draad>
 
Aangezien ze alle kloons van andere letters voorzien kan t natuurlijk alles zijn.

Ik denk in ieder geval een oranje display in die teaser te zien, dus, dan zou t iets met een display moeten worden.

Mogelijk niet eens een clone van iets, kan me niet voorstellen dat je een jubileum viert met een clone.
 
Uli zijn eerste, verloren gegane synth was de UB-1 (geen Oberheim clone). Maar daar zie ik geen "W" in en dat is ook niet echt een soort synth die je heden ten dage nog wilt hebben.
 
Maar ja, als ik het plaatje zie (gearnews) denk ik eigenlijk ook wel aan een mixer.
Aan de andere kant zegt het eigenlijk "ham and eggs" (wie kent hem nog?).

Helemaal niets
 
Back
Top