A Polyphonic Minimoog? TEASER

TheMiniSampled_SQR.jpg





Misschien een beetje schaamteloos maar ach...ik moet een beetje aan promotie doen dus bij deze. Ik heb sinds kort een bedrijfje dat zich richt op het creëren van presets voor synthesizers, plugins e.d. en sample libraries voor Kontakt, EXS24 en Ableton Live. Vandaag lanceer ik mijn eerste product:

the MINI sampled een library gebaseerd op de minimoog model D. Wil je er meer over weten check dan: sonic freaks
 
Is het samplepack van de Minimoog eigenlijk interessant als je de Arturia V-collectie hebt?

Tja...Het klinkt absoluut anders. Maar check de demo video die ik heb gemaakt. Ik heb de sounds laten beta-testen en die waren heel erg enthousiast. Het zijn geen geemuleerde sounds maar directe opnames van een echte minimoog. En de meeste presets kun je polyfoon spelen.
 
Last edited by a moderator:
Tof Fourier!, veel success met je bedrijf gewenst! Wat mij betreft mag je ze blijven posten.

Dank je. Zal ik doen. Persoonlijk vond ik het erg grappig om mijn sample library te bespelen met de zelfde minimoog waarmee het is opgenomen. En even voor de goede orde....dat was echt gespeeld op de minimoog 8)
 
Bericht door een moderator:
Voor de mensen die het vergeten zijn, nog even een stukje uit de SF huisregels:
Wees beleefd en vriendelijk. Behandel elkaar met respect. Niet iedereen zal het altijd met elkaar eens zijn en dat hoeft geen probleem te zijn. Meningen kunnen nou eenmaal verschillen. Als de mening of manier van communiceren van een ander je irriteert, duik er dan niet meteen bovenop. Tel eerst tot 10 en denk even na voordat je reageert. Niet reageren is ook altijd een optie.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top