miRack - VCV Rack op de iPad

VCV Rack is er nu ook in een versie voor de iPad voor € 8,99.
https://apps.apple.com/us/app/mirack/id1468259834

mirack-ipad-synthesizer.png?resize=728%2C546.png
 
Nice, die ga ik toch wel eens uitproberen. Op de PC is hij leuk, maar iPad is toch wat handzamer.
 
Ik heb er even mee zitten vogelen en op m'n iPad pro werkt het prima.
Ik heb het nog niet met de pencil geprobeerd, maar ik kan me zo voorstellen dat het dan wat nauwkeuriger werkt, maar het patchen met de vingers is mij niet tegengevallen.
 
Ik heb er even mee zitten vogelen en op m'n iPad pro werkt het prima.
Ik heb het nog niet met de pencil geprobeerd, maar ik kan me zo voorstellen dat het dan wat nauwkeuriger werkt, maar het patchen met de vingers is mij niet tegengevallen.

Ik heb die pencil al aan de kant gegooid zodra ik merkte dat dat ding het alleen doet als bluetooth aanstaat. Wat een bullshit is dat.
Anyway misschien is dit een reden om de ipad pro weer uit de lade te halen. Ik gebruik hem eerlijk gezegd nooit. Maar virtueel patchen vind ik dan wel weer leuk.
 
Ik heb die pencil al aan de kant gegooid zodra ik merkte dat dat ding het alleen doet als bluetooth aanstaat. Wat een bullshit is dat.
Anyway misschien is dit een reden om de ipad pro weer uit de lade te halen. Ik gebruik hem eerlijk gezegd nooit. Maar virtueel patchen vind ik dan wel weer leuk.

Geheid dat de druk sensor alleen met Bluetooth werkt. Best logisch als je ook maar een klein beetje nadenkt ;)
 
Ik heb die pencil al aan de kant gegooid zodra ik merkte dat dat ding het alleen doet als bluetooth aanstaat. Wat een bullshit is dat.
Anyway misschien is dit een reden om de ipad pro weer uit de lade te halen. Ik gebruik hem eerlijk gezegd nooit. Maar virtueel patchen vind ik dan wel weer leuk.

Ik woon tegenwoordig bijna in m'n iPad Pro en ik voel me juist gehandicapt als ik m'n Pencil niet bij me heb.
Het bedienen van VCV Rack wordt er in ieder geval een stuk fijner door...
 
Back
Top