Analogue Solutions Colossus

Ik twijfel nog een beetje tussen deze of die nieuwe pico system 3 :dubbel:
 
Ik vind 25k best goedkoop voor zoiets. Een synthi 100, als je er al 1 kunt vinden, zit op 100k last I checked. Deze heeft wel iets minder groot patch matrix, maar ach.
 
Als je geen sleutel nodig hebt om hem aan te zetten doen hoef ik hem niet....
 
  • Duimpje
Duimpjes: RSB
Ambitie is prijzenswaardig, maar voor je hiervoor op de koop-knop drukt, kan het nuttig zijn te bedenken welke alternatieven je voor dit bedrag ook zou kunnen aanschaffen.
Bijv. vijf GRP A4's of een zeer uitgebreid Dotcom systeem.
Verder zou ik tevoren even wat historische SoS reviews van eerdere A.Sol. producten van rond de eeuwwisseling doorlezen.
Deze post is oprecht constructief bedoeld.
 
Als je geen sleutel nodig hebt om hem aan te zetten doen hoef ik hem niet....

Waarschijnlijk heb je zelfs twee sleutels nodig die zo ver uit elkaar zitten dat je om het systeem te activeren minstens twee mensen nodig hebt (zoals een raket installatie)...
 
Ik heb er geen plaats voor dus wijk uit naar m'n werkkamer, heb toch een nieuw bureau nodig... en deze is precies wat ik wil.
 
"Shipping first units early 2020. This is not a kickstarter. We are building them NOW with our money, not yours. This synth is real and is a few clicks away from becoming yours."

Heerlijk! :halleluja
 
"Shipping first units early 2020. This is not a kickstarter. We are building them NOW with our money, not yours. This synth is real and is a few clicks away from becoming yours."

Heerlijk! :halleluja

Dat is knap idd!
 
Waarschijnlijk heb je zelfs twee sleutels nodig die zo ver uit elkaar zitten dat je om het systeem te activeren minstens twee mensen nodig hebt (zoals een raket installatie)...

Ik denk dat je hun telefoonnummer meekrijgt en dat ze een speciale code doorgeven voor ie aangaat. :D
Maar in deze tijd waar je voor relatief weinig geld je kamer vol kan hebben met allerlei analoog spul vind ik het prijzenswaardig dat er fabrikanten zijn die gewoon nog zoiets op de markt brengen, petje af.
 
Maar in deze tijd waar je voor relatief weinig geld je kamer vol kan hebben met allerlei analoog spul vind ik het prijzenswaardig dat er fabrikanten zijn die gewoon nog zoiets op de markt brengen, petje af.

Dat is een beetje wat ik ook al dacht, het lijkt me om die reden ook enigszins een risico om met zoiets te komen. Dit is niet iets wat je zomaar even maakt, het zal behoorlijk wat tijd, geld en moeite hebben gekost om dit te ontwikkelen. Gedeeltelijk zal het misschien voortborduren op eerder werk, maar dan nog. Je moet er wel een x aantal van verkopen om het rendabel te houden.
 
Back
Top