Moog brengt de eerste compacte modulaire synthesizer van Bob Moog opnieuw uit.

Deze heruitgave van de Moog Model 10 in beperkte oplage is op bestelling gebouwd en is in beperkte hoeveelheden voor een beperkte tijd verkrijgbaar voor $ 9.950, - $ !!!

http://www.synthanatomy.com/2019/09...t0nTfisBSg4en5G8pqOSM1Wev7tNi-yeN7zuQvTG-We6k
Model-10_Beauty-4_1-1024x683.jpg
 
Je haalt meningen van verschillende mensen naar boven en combineert die in een soort vergelijking.
Mag van mij, maar het klopt niet natuurlijk ;)

Maar het is wel een uitspraak die ik heel vaak langs zie komen. Bij elke scheet die Roland of Behringer laat, zie ik dit. Dat zelfde ook bij de laatste paar synths die Moog op de markt zet. Ik denk dat een heleboel mensen vergeten dat Moog iets doet waar ze (ontzettend) goed in zijn. En ze hebben een behoorlijke naam hoog te houden. Dat niet iedereen daar zo’n bedrag voor (over) heeft lijkt me logisch.

Ik weet dat onder andere de model 10 door Tomita is gebruikt op z’n albums (jeugd sentiment) en ik heb wat met Moog modulars, maar ik weet dat een deel meer te maken heeft met de fascinatie met de chaos van al die draden en knoppen die er voor kan zorgen dat het resultaat bij kan dragen aan een track.

tegelijkertijd heb ik er het geld niet voor (over) laat staan plaats en ik heb al een aantal synths (ja, ook een Moog) waar ik me aardig mee kan vermaken.

JurgeN
 
Laatst gewijzigd:
Originally posted by mono-poly View Post

10 jaar terug kocht ik voor dit bedrag 3 cabinetten ex Edgar Froese. Wat een prijzen zeg voor een fricking clone.

dan had je 10 jaar geleden wel veel mazzel :-), bofkont
 
MosLab bouwt de Model 10 ook alweer een jaar of wat. Nooit in het echt gehoord, maar als hij net zo fenomenaal klinkt als zijn Model 15, dan scheelt het je 6000 euro..

die klinken erg goed, zet er wat oscillators van bv synthwerk bij en je komt echt een heel eind. verwacht zelf misschien dichterbij dan met de moog reissues, maar dat zal de tijd leren.
 
Back
Top