Roland komt met nieuwe grooveboxen, MC-101 en MC-707

Roland komt met nieuwe grooveboxen, MC-101 en MC-707



mc-707_front_gal.jpg
 

Attachments

  • img_products_08.jpg
    img_products_08.jpg
    145,2 KB · Bekeken: 283
Last edited by a moderator:
Wat vet, ook external FX send.
Ben heel erg fan van de MC303. Hoop dat ze hun vette arpegiator erin hebben.
 
Ik zag van de week de eerste pepernoten in de winkel, en nu ook al kerstversiering.
 
Ik heb gisteren weer eens mijn MC-808 uit de mottenballen gehaald.
Deze bakjes zijn er best aardig uit en je kunt er vast een hoop mee, maar ik ruil de MC-808 er toch niet voor in.

Dat schermpje op de 707 ziet er wel informatief uit trouwens.
 
Ja, kleine wel. 707 misschien ook te groot voor in de trein.
101: Power Supply Alkaline battery (AA, LR6) x 4
Ni-MH battery (AA, HR6) x 4
Obtained via USB port (USB bus power) Current Draw 500 mA Expected battery life under continuous use Alkaline battery (AA, LR6): Approx. 3 hours
Ni-MH battery (AA, HR6): Approx. 4.5 hours

* This can vary depending on the specifications of the batteries, capacity of the batteries, and the conditions of use. Accessories Owner's manual
Alkaline battery (AA, LR6) x 4
SD Card (installed in the product when shipped from the factory)
SD Card Protector (installed in the product when shipped from the factory)
 
Laat je niet beetnemen door Roland, fan van de mc303? Dat was een regelrechte mislukking hoor.
Japanse commercie, besteed je geld beter.
 
Die MC-101 ziet er lekker compact en bruikbaar uit op de foto's. Ik ziet dat er ook een SD gleuf in zit en geen gedoe met mini jack. Het kan dus toch. :halleluja
Even reviewtje kijken. :koffie:
 
Hebben we al prijzen? Die 707 is mij te groot en zal niet veel toevoegen aan mijn DAW-based studio, maar zo'n prulleke op batterijen voor op de bank lijkt me wel leuk.
 
Hebben we al prijzen? Die 707 is mij te groot en zal niet veel toevoegen aan mijn DAW-based studio, maar zo'n prulleke op batterijen voor op de bank lijkt me wel leuk.

Ik heb alle aira toestanden en kan alles poweren via een step up USB adapter via een powerbank.... MC-707 ligt tgen de 1000 euro aan
 
Ja idd 999 euro. Als die wat in prijs zakt raak ik wel erg geintreseerd.
ik heb de mc303 3x gehad en das wel een erg leuk bakkie als je daar alles van kent. Nu nog 2 over.

Als de 707 de groove quantize en arpeggio heeft is dat wel een erg leuke bak voor ideeen te schetsen.
 
Back
Top