Nieuws van Behringer

ishi

Administrator
Staff member
Lid sinds
16 december 2017
Berichten
2.657
Locatie
Utrecht
Deze thread is bedoeld voor nieuws over producten (synths enzomeer) van de firma Behringer.


Voor discussies over vermeende deugden en ondeugden van Behringer en om verder, binnen grenzen, elkaar de oren de wassen is er deze plek:


Voor verdere inhoudelijke en technische discussies over synths van Behringer die niet direct aan nieuws zijn gerelateerd hier:

 
Ik vermoed dat we de komende jaren aardig wat topics kunnen maken met aankondigingen van nieuwe Behringer synths. Misschien handig om ze in eerste instantie aan te kondigen via één topic????
Uhhhh...ik ‘heb’ er één. Nog niet bevestigd, maar alvast een foto om te beginnen.
Click image for larger version  Name:	23645.f.jpg Views:	1 Size:	19,5 KB ID:	3702541
 
En ik maar wachten op de Berhinger Octave Cat en Oscar.. :z

btw, niks gehoord over een Behringer Juno 60 of SH5 clone, maar dat zou ook wel top zijn.
 
Synthi en CS80...en verder wat ze zelf aan interessants kunnen bedenken.
 
Ik wacht vol spanning op de UB-Xa - als die het voor elkaar krijgt om de klassieke Oberheim sound te vangen, vliegt de OB-6 er nog dezelfde dag uit :D
 
Ik vermoed dat we de komende jaren aardig wat topics kunnen maken met aankondigingen van nieuwe Behringer synths. Misschien handig om ze in eerste instantie aan te kondigen via één topic????

Als je dan over een bepaald toestel iets wil lezen kan je het hele topic van voor naar achter gaan doorspitten, dat is alles behalve handig.
 
Back
Top