Reverb geeft hun complete $ 841,58 drummachine monstercollectie gratis weg

Download link.

https://reverb.com/software/samples-...ete-collection
pbn6ix3vsecqu3sbhwyx.jpg
 
Leuk, je moet er alleen een account voor aanmaken. Dus niet helemaal gratis... 8)

account is ook gratis !!! :D:D:D Fake naam+nieuw hotmail adres daarna deleten en nergens geen last meer van.:P:P:P
 
Laatst gewijzigd:
Fake naam+nieuw hotmail adres daarna deleten en nergens geen last meer van.:P:P:P

Als je dat wilt kun je ook een tijdelijk mailadres aanmaken. Google er maar eens op, die heft zichzelf na een uurtje op.

Dat gezegd hebbende, als ze dit allemaal weggeven is het ook niet erg om af en toe een mailtje te krijgen, toch?
 
nog
account is ook gratis !!! :D:D:D Fake naam+tijdelijk mailadresl adres daarna deleten en nergens geen last meer van.:P:P:P

Je hoeft ook geen gehoor te geven aan "Confirm my Email" mits je iets wil kopen of verkopen, heeft verder geen effect op de download, succes. En Bombario nog bedankt voor de tip van het tijdelijk mailadres.:halleluja
 
Ik gebruik al jaren geen digitale samples meer (of eigen vinyl, of eigen gear) maar de verzamelaar in me kan het toch niet laten (en de nederlander in me ook niet: gratis), anderhalve gb aan vintage drums is altijd leuk voor de heb. Ben benieuwd.
 
account is ook gratis !!! :D:D:D Fake naam+nieuw hotmail adres daarna deleten en nergens geen last meer van.

Daar gebruik ik normaal guerillamail voor. Maar het is weer zo'n gedoe voor wat gratis sampletjes. Als je wilt kan je tig gig aan gratis samples downloaden. Gewoon een beetje zoeken. Heb nu al samples van meer dan 200 verschillende drummachines. Teveeeeel.... 8)
 
Zijn dat een beetje goede samples?

Best redelijk, enige wat ik direct hoor is dat ze niet genormaliseerd zijn. Mooiste zou zijn als ik ze 1:1 allemaal in GrooveAgent kan knallen, of iets als een electron digitakt (heb ik nog niet)
 
Mooie collectie, toch?

Je hoeft zelfs geen tijdelijk email adres aan te maken.
Gewoon maar wat zuig-uit-je-duim invullen en download werkt.
En geen code nodig om te unzippen.

Wav files zijn vrij laag in volume, of er is iets fout met Cubase... (zo kunnen natuurlijk)
 
Sommige mensen zijn zo zuinig op hun emailadres als een non op haar maagdelijkheid. Neem toch aan dat iedereen al sinds 1996 een hotmail of yahoo accountje heeft voor alle onzinsites waar je iets moet vullen?
 
Van de week m'n tanzbar gesampeled en dan ben je toch al gauw een halve dag bezig (als je het zoals ik rustig aan doet zelfs een volle dag ;-). Op die manier krijg je toch waardering voor al het werk wat in zo'n collectie als deze gaat zitten.

edit: moet erbij zeggen dat ik echt m'n best erop gedaan heb, door goede processing gehaald en dat per sample afstellen etc.
 
Back
Top