Reverb geeft hun complete $ 841,58 drummachine monstercollectie gratis weg

Download link.

https://reverb.com/software/samples-...ete-collection
pbn6ix3vsecqu3sbhwyx.jpg
 
Eigenlijk van de zotte dat je nog zoveel werk hebt aan commerciële samples. In dit geval dan gratis, maar normaal moet je hier voor betalen. Mocht je trouwens zin hebben om je geknipte samples te delen....Haha.
Mocht hij zijn bewerkte samples willen delen, dan lijkt het mij niet onredelijk als hij een vergoeding voor het gedane werk vraagt. En daarmee zijn de gratis samples niet gratis meer.
 
Zijn de beginnen van de samples ook niet goed geknipt? Dat zou vrij waardeloos zijn. Eigenlijk van de zotte dat je nog zoveel werk hebt aan commerciële samples. In dit geval dan gratis, maar normaal moet je hier voor betalen. Mocht je trouwens zin hebben om je geknipte samples te delen....Haha.
sommigen zijn in het begin ook niet goed geknipt.
Ik wil wel alles opladen terug als het klaar is.

Er zijn ook enkel drummodellen met enkel loops en geen samples,daar heb dan toch wat samples geplukt uit die loops omdat ze wel vet zijn.
 
Het kan me niet boeien, ik gebruik de geleverde sample packs in ableton suite niet eens. Ik deel de mening dat het toestel zijn geluid in combi met de eventuele afwijking van de rotsvastheid 't verschil maakt, dat doe je niet na met samples (of misschien jij wel, mij kan 't niet motiveren)
 
Het kan me niet boeien, ik gebruik de geleverde sample packs in ableton suite niet eens. Ik deel de mening dat het toestel zijn geluid in combi met de eventuele afwijking van de rotsvastheid 't verschil maakt, dat doe je niet na met samples (of misschien jij wel, mij kan 't niet motiveren)

als je afwijking (wat timing betreft dan toch) wil moet je manueel inspelen,dat is wat ik meestal doe,zelfs een 909 of 808 laat ik nooit in midi sync lopen met de daw om op te nemen,ik sync met de hand daarna knip ik de beste loop er uit,zeker voor de cymbalen is dit geniaal heb je shifting en grooving zoals je wenst met heel weinig moeite.
 
Vreemd dat mensen moeite hebben met downloaden?
Je maakt een account aan en je download, geen app nodig.
In de mac map is niets zichtbaar tot je alles unzipt en dan opent.
Dan zie je alle wav files vanzelf staan...
 
Ik ben klaar met het bewerken van alle samples,heeft meerdere volle dagen in beslag genomen,alles is genormaliseerd en keurig getrimpt,alles manueel,alle loops zijn er uit,maar van verschillende loops heb ik er samples uitgehaalt.
De text van alle files werden ook aangepast ,van de 2Gb blijft er 75MB en een pruts over!!

Een kopel drumdozen zijn er uit,namelijk de Chamberin (werkt als melotron,real drums op tape) en een indiaans tabla ding.
 
Ik ben klaar met het bewerken van alle samples,heeft meerdere volle dagen in beslag genomen,alles is genormaliseerd en keurig getrimpt,alles manueel,alle loops zijn er uit,maar van verschillende loops heb ik er samples uitgehaalt.
De text van alle files werden ook aangepast ,van de 2Gb blijft er 75MB en een pruts over!!

Een kopel drumdozen zijn er uit,namelijk de Chamberin (werkt als melotron,real drums op tape) en een indiaans tabla ding.

Ok top!
 
De folder staat op mijn dropbox,wie ze wil moet maar een PB sturen met zijn email adres.
 
Heel fijn, dankjewel! Moest het wel even naar een nieuwere Mac doorschuiven voor het uitpakken.
 
Back
Top