Behringer K-2 - MS-20 kloon

Voor de verandering geen aankondiging, hij is al klaar en eerste 2.000 exemplaren worden verscheept. Nog geen prijs, verwachting €299.
 

Attachments

  • F6F6A2D5-C71B-4C7F-80C5-A26274AD4625.jpeg
    F6F6A2D5-C71B-4C7F-80C5-A26274AD4625.jpeg
    59,9 KB · Bekeken: 350
Ik was nooit een grote fan van de MS-20 sound en ook de K-2 heeft me nog niet overtuigd. In die zin is het Behringer dus zeker gelukt :D

Bij deze wil ik mijn woorden terugnemen. Sinds vanmiddag de K-2 in het rack hangen en ik zit me er echt kostelijk mee te vermaken. :okdan:
 
Bij deze wil ik mijn woorden terugnemen. Sinds vanmiddag de K-2 in het rack hangen en ik zit me er echt kostelijk mee te vermaken. :okdan:

Hahahaha, niet dat het nodig is maar deze post siert je. En hoe dan ook ik wens je heel veel plezier met je nieuwe gear. :okdan: :okdan:
 
Mooie review, ook fijn voor de eigenaars van een originele MS-20, vooral dat stukje over de druk van het HP filter. Hij hoeft dus niet weg! Wel een beetje een trend met die al die kloons, incl de Behri's: 95% OK, maar net niet.
 
Bij mij is 'ie inmiddels ook al weer geruime tijd vertrokken :D

Maar toch vond ik het wel een leuk ding. Maar inderdaad, je kunt die Behringers beter beschouwen als leuke goedkope instapbakjes met veel bang-for-buck en een vrij goede benadering van de smaak van de classics, maar een echte match is het nu ook weer niet.
 
Back
Top