X

supercritical deamon core and expander

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

supercritical deamon core and expander

supervette polysynth in rackformaat
    gister zelf gekocht bij midi amsterdam

http://supercriticalsynthesizers.com

hele dikke poly ,nog weinig over gehoord maar voor mij
    tofste aankoop van het jaar!!!!
    sound of the eighties jp 8000 mono/poly poly61 juno jxp

Polysynth? Het is een oscillator! Wel een bijzonder concept.
    www.akikaze.nl Instrumenten: analoge en digitale synthesizers en keyboards, modulaire synthesizers en systemen, samplers, sequencers, effecten, akoestische en elektronische percussie, elektroakoestische gitaar en sitar, elektrische gitaar, santoor. Stijlen: Berlijnse school, klassiek, progrock, Aziatisch, Italo. Berlijnse school album nr. 11 "Solstice" is uit bij bij www.sphericmusic.de en nr. 10 "Blue Sky Events" e.v.a. zijn leverbaar bij http://www.syngate.net

Comment

16 oscilatoren en met de expander polyfoon te spelen

Comment

klinkt echt superdik!!

Comment

Vind m alleen wel erg duur, met expander erbij. Het klinkt mij als een JP80X0, en daar heb ik er al een van :-) maar afijn, voor ieder wat wils natuurlijk. Het klinkt wel erg goed.
          Dynaudio BM12aIII | RME, UA Apollo, Audient, Behringer interfaces | Cubase 9 | Roland A800Pro | Roland V-Piano | JV-1080 | 2x JP-8080 | Blofeld | Tetra4 | Kawai K1 MK2 | An1X | Radial Engineering J48 | Rode NT-5 pair | Superlux CM-H8C | Hurdy gurdy | Farida FH-69 | Challenger Tele | VSTI: Waldorf ED 2 LE | Wavestation | VSL SE 1 & 4

Comment

Klinkt mega dik imo. Maar eens kieken hoeveel geld ik overhou deze maand..

Comment

Interessant ding. Geen 16 outs dus dat wordt een polyfone oscillator voor parafone patches.

Comment

Zeker interessant, klinkt ook heel vet, maar hier wil je toch een stereo uit op hebben?

Comment

Working...
                X