1.000 gratis peak/summit patches bij Novation

De eerste paar banken gecheckt en er zitten hele mooie geluiden tussen (zoals verwacht). Superactie van Novation! Wordt nog lastig om straks de mooiste van de al bestaande presets + de nog komende +/- 800 in de 512 beschikbare plekken te proppen maar ik ga m'n best doen.
 
De eerste paar banken gecheckt en er zitten hele mooie geluiden tussen (zoals verwacht). Superactie van Novation! Wordt nog lastig om straks de mooiste van de al bestaande presets + de nog komende +/- 800 in de 512 beschikbare plekken te proppen maar ik ga m'n best doen.

Tsja. Op een paar punten passeert Novation Summit de Elektron Digitone Keys, beiden een +toetsenversie van hun desktop voorganger, maar Elektron geeft gebruikers veel meer patch opslag. Maar wie weet: na deze actie snapt Novation het ook en doen ze een update naar 4096 posities. Ofzo.
 
Damn .. binnenkort heb ik geen excuus meer om er geen te kopen.
Enigste obstakel is het budget (daar is er ook geen lol)
 
Damn .. binnenkort heb ik geen excuus meer om er geen te kopen.
Enigste obstakel is het budget (daar is er ook geen lol)

De 2e hands prijs van de Peak is al aan het dalen. Genoeg Peak eigenaren die toch liever een Summit willen :-)

Leuk om te zien hoe Novation toch de toon zet met hun lange support op al verkochte synths. Ook met de geweldige updates voor de bassstation 2 eerder. Ik zie nu gelukkig meer fabrikanten zoals Korg en zelfs Moog met de minitaur dit ook doen.
 
De 2e hands prijs van de Peak is al aan het dalen. Genoeg Peak eigenaren die toch liever een Summit willen :-)

Leuk om te zien hoe Novation toch de toon zet met hun lange support op al verkochte synths. Ook met de geweldige updates voor de bassstation 2 eerder. Ik zie nu gelukkig meer fabrikanten zoals Korg en zelfs Moog met de minitaur dit ook doen.

Hier zo'n Peak eigenaar :P, dus als iemand interesse heeft, check marktplaats!
 
Ik ben nog steeds zo blij met mijn Peak, dat de Summit een hele grote verleiding is, maar ja "gelukkig" ontbreekt het me aan de ruimte.
Met wat kunst en vliegwerk zou het misschien nog gaan, maar ik houd ook nog rekening met een CS-80 en/of Synthi kloon. ;)
 
Back
Top