Key Music NL failliet

Ik had inmiddels de nederlandse site van Key Music wel weer online verwacht na een week. Hij stuurt nog steeds door naar onze zuiderburen. Het lijkt me dat je op zo'n manier verkopen laat liggen.
 
Ik had inmiddels de nederlandse site van Key Music wel weer online verwacht na een week. Hij stuurt nog steeds door naar onze zuiderburen. Het lijkt me dat je op zo'n manier verkopen laat liggen.

Er komt veel kijken bij een overname. Beter dat dingen eerst volledig geregeld zijn en dan pas weer knallen. Is uiteindelijk voor iedereen beter. :okdan:
 
Er komt veel kijken bij een overname. Beter dat dingen eerst volledig geregeld zijn en dan pas weer knallen. Is uiteindelijk voor iedereen beter. :okdan:

Daar lijkt het inderdaad op, dat we definitief door gaan lijkt nu rond te zijn er was maandag nog een kink in de kabel maar die is inmiddels weg, en we hebben een mail gehad dat we definitef door starten. Hoe en wat is nog afwachten de winkels zijn op dit moment leeg en het personeel moet nog opnieuw aangenomen worden. Wel maandag een meeting gehad in de q Factory wat een goed verhaal was. Zal nog wel even duren voordat Key (als het dat blijft) gaat knallen maar de plannen zijn er wel.
 
Weet iemand hoe er het inmiddels mee staat? Ik zie dat de site nog steeds naar belgie doorverwijst. Ik was eigenlijk van plan iets aan te schaffen maar zit te twijfelen of het verstandig is dat bij KeyMusic te doen nu.
 
Weet iemand hoe er het inmiddels mee staat? Ik zie dat de site nog steeds naar belgie doorverwijst. Ik was eigenlijk van plan iets aan te schaffen maar zit te twijfelen of het verstandig is dat bij KeyMusic te doen nu.

Misschien beter online reserveren en ophalen?
 
Weet iemand hoe er het inmiddels mee staat? Ik zie dat de site nog steeds naar belgie doorverwijst. Ik was eigenlijk van plan iets aan te schaffen maar zit te twijfelen of het verstandig is dat bij KeyMusic te doen nu.

We kunnen weer ordersaan nemen en er gaat vanaf maandag weer besteld worden alle crediet voorwaarden zijn met glans doorstaan, dus dat is niet het probleem. De site weet ik zo niet (ben maar een voetvolkje) maar het zal zeker snel allemaal weer lopen e met nieuwe ideeen en plannen komen. Het ziet er allemaal heel positief uit moet ik zeggen . Als je bij Den Haag ormaal bestelde gaat dat nog niet die hebben nog geen nieu pad bel dan ff Rotterdam!
 
Goed om te horen. Hopelijk onder nieuw leiderschap ook een kwaliteitsimpuls, we kunnen wel wat meer goede muziekwinkels gebruiken.
 
We kunnen weer ordersaan nemen en er gaat vanaf maandag weer besteld worden alle crediet voorwaarden zijn met glans doorstaan, dus dat is niet het probleem. De site weet ik zo niet (ben maar een voetvolkje) maar het zal zeker snel allemaal weer lopen e met nieuwe ideeen en plannen komen. Het ziet er allemaal heel positief uit moet ik zeggen . Als je bij Den Haag ormaal bestelde gaat dat nog niet die hebben nog geen nieu pad bel dan ff Rotterdam!

Bedankt! Ik bestelde normaal vaak online om het dan in Rotterdam op te halen. Maar ik denk dat ik gewoon nog even een weekje wacht en dan eens in de winkel ga kijken.
 
Bedankt! Ik bestelde normaal vaak online om het dan in Rotterdam op te halen. Maar ik denk dat ik gewoon nog even een weekje wacht en dan eens in de winkel ga kijken.

lijkt me een goed plan en in rotterdam weten ze ongetwijfeld wat meer dan in Eindhoven want die zitten dicht bij het vuur
 
Helaas ben ook ik in de leugens getrapt van de nieuwe investeerders en heb inmiddels mijn ontslag ontvangen. Ze gaan keihard bezuinigingen. (en veel personeel werkt daar al op minimum loon).
Mijn verwachting is dat op deze manier geen toekomst meer in het Keymusic zit met fysieke winkels. Het zal vrees ik de volgende dozenschuiver worden en daarmee uiteindelijk verliezen van de concurrenten die daar al veel verder in zijn.
 
Helaas ben ook ik in de leugens getrapt van de nieuwe investeerders en heb inmiddels mijn ontslag ontvangen.

Pech voor je man, de concurrentie is ook moordend en zoals in veel sectoren is het een race naar de bottom.
Je hebt momenteel nog het geluk dat er nu genoeg vraag is naar mensen terwijl een paar jaar terug dat nog heel anders was.
Succes in ieder geval met wat je hierna gaat doen.
 
Tja, als het bestaande businessmodel werkte, waren ze niet failliet gegaan. Logisch dat er dingen gaan veranderen en dat dat gepaard gaat met ontslagen. Wat natuurlijk extreem zuur is voor degenen die het overkomt, maar ze zullen toch kosten moeten besparen en herstructureren om de boel weer op de rit te krijgen.
 
Tja, als het bestaande businessmodel werkte, waren ze niet failliet gegaan. Logisch dat er dingen gaan veranderen en dat dat gepaard gaat met ontslagen. Wat natuurlijk extreem zuur is voor degenen die het overkomt, maar ze zullen toch kosten moeten besparen en herstructureren om de boel weer op de rit te krijgen.

Dat is zo'n beetje het slappe excuses die ik van ze ontving toen ik verhaal ging halen. Echter was het daarvoor een totaal ander verhaal en hebben ze ons weken aan het lijntje gehouden om de boel draaiende te houden.

De ouwe baas die ze eerst volledig de grond in hebben geboord mag nu opeens blijven en word de lucht in geprezen. Dat zegt wat mij betreft al genoeg dat dat hele HOAD niet te vertrouwen is.

Utrecht deed het verder best ok (en zou het geweldig doen als personeel meer te zeggen zou hebben). Maar goed, ik zie genoeg markt en ben al in gesprek over een nieuwe shop in Utrecht. :okdan:
 
Dat artikel heeft een vrij hoog "wij van WC-Eend adviseren geen Glorix" gehalte inderdaad.
 
Back
Top