X

Rob Papen BIT: een moderne retrosynth

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Rob Papen BIT: een moderne retrosynth

De naam zegt genoeg: B.I.T. stands for Back In Time… Inclusief 950 ongetwijfeld prachtige presets van de meester himself.

Click image for larger version

Name:	RobPapen_BIT_Shadow.png
Views:	1
Size:	684,9 KB
ID:	3689686

https://www.robpapen.com/bit.html
    Laatst gewijzigd door Dr van Lansberg , 15 juni 2019, 11:36.

Heb even wat demo's beluisterd op de site maar het klinkt erg goed.

Comment

Ik krijg meteen zin om Synthesizer Greatest muziek te maken. Kitaro en Jan Hammer enzo.

Comment

Cool! C64 intro muziek demo's
        ...

Comment

Het zal wel aan mij liggen, maar van de demo's krijg ik niet echt een retro gevoel. Ik zie niet helemaal wat deze synth toevoegt aan de al bestaande (soft)synths. Je kunt natuurlijk wel "retro" patches maken, maar dat kun je met zoveel synths en lijkt mij nu niet echt een unique selling point van deze synth. Of mis ik nou iets?
          Synths: Korg 01w/r, Radias, Micro-X, Minikorg 700 & MS20, ESX1, Yamaha FS1R, AN1X, Roland JX10, D50, JD-990 (vintage board), Eminent 310, Oakley modular, x0xb0x, Midibox MB-6582.
          Effects: Behringer v-verb pro 2496, EH Smallstone & Electric Misstres, Elektor vocoder.
          Controllers: Behringer BCR2000, Evolution MK-249C, Laserharp.
          Midi: M-Audio Midisport 4x4 & 8x8, E-MU Xmidi 2x2.
          Recording: Emu 1212m+1820 dock, Behringer DDX3216 + 2 X ADA 8000.

Comment

Originally posted by renepela View Post
            Het zal wel aan mij liggen, maar van de demo's krijg ik niet echt een retro gevoel. Ik zie niet helemaal wat deze synth toevoegt aan de al bestaande (soft)synths. Je kunt natuurlijk wel "retro" patches maken, maar dat kun je met zoveel synths en lijkt mij nu niet echt een unique selling point van deze synth. Of mis ik nou iets?
            Soms noemt m'n dat bedrijfscontinuïteit.Iets uitbrengen dat niet werkelijk baanbrekend is maar het voortbestaan van het bedrijf voor een tijdje verzekerd is.

Comment

Een naam als YAV (yet another VA) had de lading ook gedekt, maar verkoopt waarschijnlijk slechter

Comment

heeft die knakenpoetser weer een bestaande synth in een nieuw jasje gestoken. wat een plat klinkende karakterloze software synths zijn dit toch. misschien moet hij bij n nieuwe synth zijn steenkolen engels als uitganspunt nemen. meermaals wat van die dingen geprobeerd. alles klinkt hetzelfde.

Comment

#doeslief

Comment

klinkt best mooi op de promo video's ervan.
                    http://soundcloud.com/vipal/rumours-136-bpm-psytrance

Comment

Ik ben hier helemaal weg van. Gelijk 4 paketten gekocht. Dan kan ik quadrafonies spelen...
                      http://www.theworldsworstwebsiteever.com/

Comment

Working...
                      X