50% korting bij NI op upgrades naar Komplete 12

Hij is al verzonden aan klanten omdat NI simpelweg zo’n gigantische database heeft. Anders is het bij de laatste ontvanger pas woensdag binnen. Maar de sale zal wel maandag beginnen I guess.
 
Waar zie jij dat? Ik kan op de site van NI niets hierover vinden.

Hij is al verzonden aan klanten omdat NI simpelweg zo’n gigantische database heeft. Anders is het bij de laatste ontvanger pas woensdag binnen. Maar de sale zal wel maandag beginnen I guess.

bij een aantal resellers zie je update/upgrade prijzen al wel. op de NI site nog niet.
 
Zou kunnen maar is toch mooi meegenomen. Ik had een upgrade naar K12 gedaan en de SF gaf mij het advies om even te wachten. Vandaag dus gekregen aan de leuke halve upgrade-prijs.
Straks nog installeren, als ik tijd heb.
 
Je vraagt je soms af,hoe overleven in dit wereldje.De groten zijn constant in de run met verlagingen van hun prijs.
Des te beter voor ons.Maar ooit wordt de grens bereikt.Vroeger had je black friday.Nu is het bijna dagelijks.
 
Je vraagt je soms af,hoe overleven in dit wereldje.De groten zijn constant in de run met verlagingen van hun prijs.
Des te beter voor ons.
De prijs wordt niet lager, maar het aantal plugins en samples wat je in je Komplete krijgt wordt groter. Nogal wiedes, je moet uiteindelijk wel mensen blijven overhalen om te kopen. In de tussentijd worden er nieuwe producten ontwikkeld en iedereen verwacht eigenlijk (redelijk terecht ook) dat die uiteindelijk in Komplete komen.

Maar ooit wordt de grens bereikt.Vroeger had je black friday.Nu is het bijna dagelijks.
NI heeft vaste tijden in het jaar waarop ze die korting aanbieden, maar inderdaad, elke dag heb je wel deals. Pluginboutique is daar nog erger mee, maar aan de andere kant zijn een hoop dingen die daar in de aanbieding zijn ook al wat ouder (Xpand, Hybrid 3)

Je upgrade direct bij release als je niet kunt wachten. Als je je centen niet verdient met muziek maken wacht je op de zomerkorting.
 
Plugin Alliance gaat de laatste tijd ook los met bijna dagelijks aanbiedingen op normaal hele dure plugins. De spoeling wordt wel steeds dunner, je zult als ontwikkelaar met iets bijzonders moeten komen om tegen dat geweld op te kunnen. Maar voor ons als consument is dat natuurlijk alleen maar goed.

Overigens heb ik van NI nog geen mail gehad of iets van korting gezien. Op zich ben ik wel geinteresseerd in de upgrade, voornamelijk vanwege de nieuwe Massive X. Die volgens mij nog niet uit is.
 
Bedankt voor de tip!
mail nog niet gehad, bij het inloggen op de site ook geen korting, totdat je “buy now “ klikt.
 
De korting staat sinds gisteren ook op de NI site.
 
Ik ga denk ik ook weer eens upgraden, met Massive X (in aantocht) en Kontakt 6 is het al een koopje eigenlijk.
 
Ondertussen geïnstalleerd en wat door de libraries gelopen (snel dus), man man, daar zit toch heel wat tussen. In feite had ik nog niet zo lang de Select en dus weinig ervaring met deze software.

Kontakt 6, mooi bibliotheek !!
Form - duidelijk in vorm
enz, enz.

Spijtig dat Alicia Keys er niet bij zit. Die klinkt ook wel heel mooi.
 
Back
Top