X

Behringer BRP2600

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• egres
    replied
    Originally posted by MadR View Post

Hij is gewoon geen muzikant.
    Volgens zijn background is hij dat wel,en zou hij enkele nummers gemaakt hebben die goed gedraaid hebben,maar ja in die euro stijl dus,vandaar hij blijft hangen in dat genre.

Een reactie schrijven:

• JohnDoe31
    replied
    Originally posted by klinkske View Post
    Die MrFairchild is zeker een man met kennis maar ik vind zijn geluid altijd tenenkrullend, zo spijtig, kan 't niet verklaren waarom.
    pro one is echt een lang orgasme. Dat en de ms20 - meer heeft een mens niet nodig.
    o ja, de polivoks natuurlijk als flirt.
    Hij is gewoon geen muzikant. Zelfde als die retrosynth dude van YouTube die ook alle synths heeft. Ze kunne gewoon weg niet spelen of echt programmeren in mijn optiek. Je hoort hun blanke high energy/kut eurodance achtergond overal dwars doorheen.

En als je die tekst niet hoort ben je gewoon doof.

Een reactie schrijven:

• Nicolas 2000
    replied
    Een succesvolle kloon van de Sennheiser vocoder zou wel een prestatie zijn, die staat toch wel op eenzame hoogte.

Een reactie schrijven:

• Der_Mantie
    replied
    Zonder die ondertitels zou ik niet weten waar hij zoal over zingt

Een reactie schrijven:

• JurgeN
    replied
    Originally posted by Apollo82 View Post
    Sorry, zonder ondertitels kan ik helemaal niet volgen, het zal wel aan mij liggen dan.

Er zijn beter verstaanbare vocoders, er zijn zeker nog minder verstaanbare vocoders (VC-10 bv
    Dan zouden ze een Synton of Sennheiser moeten clonen, en ik denk dat je daar met €300,- niet mee uitkomt (en er zal veel minder belangstelling voor zijn)

Een reactie schrijven:

• Apollo82
    replied
    Originally posted by JurgeN View Post

dat met de (on)verstaanbaarheid valt wel mee als ik de demo van van MrFairchild hoor:

Er zal nog wel wat processing aan te pas gekomen zijn (legt hij geloof ik ook nog ergens uit), maar ik kan de tekst goed begrijpen...
    Sorry, zonder ondertitels kan ik helemaal niet volgen, het zal wel aan mij liggen dan.

Er zijn beter verstaanbare vocoders, er zijn zeker nog minder verstaanbare vocoders (VC-10 bv.). Alleszins niets dat je met een plug-in niet even goed kan bereiken. Sorry ik loop er gewoon niet warm voor, maar tof dat Behringer het aandurfde, en goed voor hun als het effectief de best verkopende synth is. Laten we niet flauw doen, beter een VP-330 of ARP 2600 clone dan weer een electribe versie om maar iets te zeggen.

Een reactie schrijven:

• klinkske
    replied
    Die MrFairchild is zeker een man met kennis maar ik vind zijn geluid altijd tenenkrullend, zo spijtig, kan 't niet verklaren waarom.
    pro one is echt een lang orgasme. Dat en de ms20 - meer heeft een mens niet nodig.
    o ja, de polivoks natuurlijk als flirt.

Een reactie schrijven:

• JurgeN
    replied
    Dat is een grap toch? Ik heb vroeger een VP-330 gehad, eerlijk gezegd was daar echt niks aan. Wie wil nu met de huidige mogelijkheden een onverstaanbare vocoder, de zoveelste human voice of beter nog een stringsynth?
    dat met de (on)verstaanbaarheid valt wel mee als ik de demo van van MrFairchild hoor:

.
    Er zal nog wel wat processing aan te pas gekomen zijn (legt hij geloof ik ook nog ergens uit), maar ik kan de tekst goed begrijpen...

Het is natuurlijk nog steeds een kwestie van smaak.

mijn eerstvolgende aanschaf is een Pro-1 en wellicht daarna de 2600..... Met wat er op stapel staat, begin ik weer aardig last van GAS te krijgen (en soms is het een lichte vorm als ik naar de prijs van sommige synths kijk die in mijn interesse gebied liggen (ik heb het maar gehouden bij de Moog Grandmother gehouden, de One gaat toch een stuk dieper dan de bodem van m’n portemonnee. Maar wellicht ben ik na vanavond (oudejaarslot ) een stuk dichterbij.

JurgeN

Een reactie schrijven:

• flyweight
    replied

Dat is een grap toch? Ik heb vroeger een VP-330 gehad, eerlijk gezegd was daar echt niks aan. Wie wil nu met de huidige mogelijkheden een onverstaanbare vocoder, de zoveelste human voice of beter nog een stringsynth?

Langs de andere kant, als die 2600 clone er echt komt, dan begint het bij mij alhoewel ik nooit nog hardware zou kopen wel héél erg te jeuken. Het is iets ongrijpbaar, kan mij niet herinneren er ooit 1 te koop te hebben gezien.

Het doet sowieso wat onwerkelijk aan (ik was er lange tijd "uit") om dingen als een odyssey en een model D uberhaupt met een muisklik te KUNNEN kopen.
    Nee dat is geen grap. Behringer verkoopt het meeste en in de van mijn post was de vc330 de best verkochte

Een reactie schrijven:

• Apollo82
    replied
    Originally posted by flyweight View Post
    Op dit moment het best verkochte synth merk in europa met de VC340.

Langs de andere kant, als die 2600 clone er echt komt, dan begint het bij mij alhoewel ik nooit nog hardware zou kopen wel héél erg te jeuken. Het is iets ongrijpbaar, kan mij niet herinneren er ooit 1 te koop te hebben gezien.

Het doet sowieso wat onwerkelijk aan (ik was er lange tijd "uit") om dingen als een odyssey en een model D uberhaupt met een muisklik te KUNNEN kopen.
    Laatst gewijzigd door Apollo82 , 31 december 2019, 17:05.

Een reactie schrijven:

• krautrock1958
    replied
    Als ik de eerste foto's zie van een behringer kloon tel ik er een jaartje bij op, dan valt het niet tegen.
    Je went er gewoon aan hoe het bij hem werkt.

Een reactie schrijven:

• JurgeN
    replied
    Opmerking van Behringer over de synth:

Please always remember that we're still far away from shipping a product. Developing a product of such complexity takes time.
    JurgeN
    Laatst gewijzigd door JurgeN , 14 juni 2019, 18:53.

Een reactie schrijven:

• JohnDoe28
    replied
    Vet dat ze er ook OSC sync op hebben gedaan ! Dat heeft een originele dan weer niet.

Een reactie schrijven:

• Drs. Analog
    replied
    Click image for larger version  Name:	64220273_10157420399188914_5960339512109301760_n.jpg Views:	1 Size:	106,4 KB ID:	3689496 Click image for larger version  Name:	64277968_10157420515018914_6562433565538123776_n.jpg Views:	1 Size:	88,8 KB ID:	3689497

bron: https://www.facebook.com/BEHRINGER/

Een reactie schrijven:

• bjonson
    replied
    gelukkig hebben we genoeg tijd om voor de producten te sparen , ik ga me eerdaags maar eens wagen aan een MS101.

Een reactie schrijven:

• Nap
    replied
    Ja, dit lijkt me ook wel wat samen met de UB-Xa en DS-80 op de potentiële gaslijst.

Een reactie schrijven:

• platform
    replied
    Originally posted by Freelander View Post
    Hier ga ik blij van worden
    ik ook zeg.

Een reactie schrijven:

• Akikaze
    replied
    Behringer maakte degelijk spul, zoals de Denoiser, maar heeft ook veel klanten weggejaagd met zijn slechte mixers. Mij ook met hun krakende MX-8000. Maar mede door dit forum heb ik het merk een tweede kans gegeven en in 2017 een Xenyx-mixertje erbij gekocht (dat nu bij mijn oudste broer staat). Ik vertrouw erop dat zijn kloon van de 2600 een betere ruisvloer zal hebben dan het origineel.

Een reactie schrijven:

• allstyles
    replied
    Originally posted by AdDM View Post

En anders kon je het terughoren in de ruisvloer

Men haattte Behringer destijdsd omdat het vaak weggegooid geld was. Zeker die mixers. Behringer was voor de studio een beetje wat Crosley nu voor platenspelers is.

Van de 2 mixers ging er inderdaad 1 kapot (maar 1 kant geluid), neemt niet weg dat voor veel mensen duurder materiaal niet altijd haalbaar is.....
    Heb geen vrouw en kinderen, dus heb dat probleem nu niet,.. maar als 15 jarig broekie was ik er erg happy mee

Een reactie schrijven:

• AdDM
    replied
    Originally posted by allstyles View Post

Ik heb die haat vroeger al niet begrepen,... Als broekie had ik geen 1500 gulden voor fatsoenlijke mixer,... maar 250 gulden voor een behringer kopie wel..
    Dat het de kwaliteit niet had van top merken wist je voor die prijs.
    En anders kon je het terughoren in de ruisvloer

Men haattte Behringer destijdsd omdat het vaak weggegooid geld was. Zeker die mixers. Behringer was voor de studio een beetje wat Crosley nu voor platenspelers is.

Een reactie schrijven:

Working...
X