Behringer BRP2600

Uli is weer bezig met een teaser

61605252_10157377155638914_3219794096839196672_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=6e2dd9feb88782b83a71aaed5513fafe&oe=5D562359.jpg - Click image for larger version  Name:	61605252_10157377155638914_3219794096839196672_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=6e2dd9feb88782b83a71aaed5513fafe&oe=5D562359.jpg Views:	1 Size:	105,4 KB ID:	3686708

Het zal mij benieuwen :-)
 
Laatst gewijzigd:
Dat is een grap toch? Ik heb vroeger een VP-330 gehad, eerlijk gezegd was daar echt niks aan. Wie wil nu met de huidige mogelijkheden een onverstaanbare vocoder, de zoveelste human voice :r of beter nog een stringsynth?

dat met de (on)verstaanbaarheid valt wel mee als ik de demo van van MrFairchild hoor:

.
Er zal nog wel wat processing aan te pas gekomen zijn (legt hij geloof ik ook nog ergens uit), maar ik kan de tekst goed begrijpen...

Het is natuurlijk nog steeds een kwestie van smaak.

mijn eerstvolgende aanschaf is een Pro-1 en wellicht daarna de 2600..... Met wat er op stapel staat, begin ik weer aardig last van GAS te krijgen (en soms is het een lichte vorm als ik naar de prijs van sommige synths kijk die in mijn interesse gebied liggen (ik heb het maar gehouden bij de Moog Grandmother gehouden, de One gaat toch een stuk dieper dan de bodem van m’n portemonnee. Maar wellicht ben ik na vanavond (oudejaarslot :doei:) een stuk dichterbij.

JurgeN
 
Die MrFairchild is zeker een man met kennis maar ik vind zijn geluid altijd tenenkrullend, zo spijtig, kan 't niet verklaren waarom.
pro one is echt een lang orgasme. Dat en de ms20 - meer heeft een mens niet nodig. :beard:
o ja, de polivoks natuurlijk als flirt. :halleluja
 
dat met de (on)verstaanbaarheid valt wel mee als ik de demo van van MrFairchild hoor:

Er zal nog wel wat processing aan te pas gekomen zijn (legt hij geloof ik ook nog ergens uit), maar ik kan de tekst goed begrijpen...

Sorry, zonder ondertitels kan ik helemaal niet volgen, het zal wel aan mij liggen dan. :D

Er zijn beter verstaanbare vocoders, er zijn zeker nog minder verstaanbare vocoders (VC-10 bv.). Alleszins niets dat je met een plug-in niet even goed kan bereiken. Sorry ik loop er gewoon niet warm voor, maar tof dat Behringer het aandurfde, en goed voor hun als het effectief de best verkopende synth is. Laten we niet flauw doen, beter een VP-330 of ARP 2600 clone dan weer een electribe versie om maar iets te zeggen.
 
Sorry, zonder ondertitels kan ik helemaal niet volgen, het zal wel aan mij liggen dan. :D

Er zijn beter verstaanbare vocoders, er zijn zeker nog minder verstaanbare vocoders (VC-10 bv

Dan zouden ze een Synton of Sennheiser moeten clonen, en ik denk dat je daar met €300,- niet mee uitkomt (en er zal veel minder belangstelling voor zijn)
 
Zonder die ondertitels zou ik niet weten waar hij zoal over zingt :W
 
Die MrFairchild is zeker een man met kennis maar ik vind zijn geluid altijd tenenkrullend, zo spijtig, kan 't niet verklaren waarom.
pro one is echt een lang orgasme. Dat en de ms20 - meer heeft een mens niet nodig. :beard:
o ja, de polivoks natuurlijk als flirt. :halleluja

Hij is gewoon geen muzikant. Zelfde als die retrosynth dude van YouTube die ook alle synths heeft. Ze kunne gewoon weg niet spelen of echt programmeren in mijn optiek. Je hoort hun blanke high energy/kut eurodance achtergond overal dwars doorheen.

En als je die tekst niet hoort ben je gewoon doof.
 
Hij is gewoon geen muzikant.

Volgens zijn background is hij dat wel,en zou hij enkele nummers gemaakt hebben die goed gedraaid hebben,maar ja in die euro stijl dus,vandaar hij blijft hangen in dat genre.
 
Back
Top