Niemand? *BURP* 2600! Zou dit ook een Rick & Morty versie worden?
X
-
Originally posted by efexor View Post
Teasers van de Pro One,MS-20,UB-Xa, DS-80 .
Zo veel producten tegelijk ontwikkelen lijkt me ook niet ten goede komen van de kwaliteit.
Comment
-
Originally posted by F/L View PostTot nu toe vooral veel attack en decay ,maar weinig release
Comment
-
Originally posted by barend View PostKunnen ze niet beter eerst die andere teasers en producten afmaken of daadwerkelijk op de markt brengen voordat er weer iets nieuws geïntroduceerd wordt waar we jaren op moeten wachten? Wordt een beetje vervelend en saai zo....
Zo veel producten tegelijk ontwikkelen lijkt me ook niet ten goede komen van de kwaliteit.
Ik vind het leuk om te zien dat ze op dat gebied niet stilzitten en juist de voorpret is, voor mij, al een deel van de verwachting.
JurgeN
Schuifjes
Comment
-
Originally posted by JurgeN View Post
Klopt, de mijne vorige week ontvangen (9 mei besteld)...
JurgeNThirty thousand feet above the earth, it's a beautiful thing..
I just like to sit in the dark and watch all the pretty lights blink and glow..
Comment
-
Ik heb ook al een jaartje of wat mijn TTSH, klinkt inderdaad nagenoeg hetzelfde als een echte 2600. Dus ik ben voorzien in mijn 2600 behoeften, maar wel interessant om te zien of (en wanneer) die van Behringer het licht gaat zien. Naast de TTSH is er trouwens ook nog een variant in Eurorack format in de maak door DK Release, ik denk dat die dit jaar al wel eens te krijgen zou kunnen zijn, gezien zijn voortgang. 4012 Filter, oscillators gebaseerd op 4027-1, 100% through-hole.
YouTube kanaal:
https://www.youtube.com/channel/UCqt...C9kSF-PntERDVg
Eerste video:
The first 12 patches from the original ARP 2600 patch book, programmed on my unfinished cloned version, the 2600 Compact. 0:00 Marimba Roll 0:24 Trumpet & Fr...Depeche Faux (Depeche Mode tribute): Facebook | YouTube
Magnus Machina: Facebook | Soundcloud | Bandcamp | YouTube
ghost.transmitter (modular noodles): Soundcloud
TheSmartBits (oud werk, The Gathering, Wish, Lindane): YouTube
Comment
-
Originally posted by Roonan View PostAch ja, je kan vinden wat je wilt, maar ze brengen klassiekers binnen handbereik voor de liefhebbers die geen bakken met geld hebben.
Dit is natuurlijk een zeer begeerlijk model waarvan menigeen gaat watertanden...
Comment
-
Originally posted by marcuuu View Post
klassiekers binnen handbereik ?? Slechte copy haahhaaa
Maar een slechte kopie hoeft het zeker niet te zijn. Ben dik tevreden met de Model D van B.
Is hij exact hetzelfde? Who cares. Ik wordt er in ieder geval blij van en voor die prijs al helemaal.
Comment
-
Originally posted by Roonan View Post.
Is hij exact hetzelfde? Who cares. Ik wordt er in ieder geval blij van en voor die prijs al helemaal.
Comment
-
Originally posted by Fifth Bot View Post
he he, eindelijk eens een wat normalere/realistischere reactie op het God forsaken B. onderwerpthe skyline was beautiful on fire
all twisted metal stretching upwards
everything washed in a thin orange haze
Comment
-
Originally posted by deathspell View Post
Wacht maar tot iemand het zometeen weer gaat hebben over de arbeidsomstandigheden in China...
Comment
-
Originally posted by SmartBits View PostBUY VINTAGESYNTHCOINS (VSC)!!!! PRE-ICO coming soon!
Comment
-
Originally posted by AdDM View Post
Qua looks vind ik hem echt heel mooi, misschien stiekem mooier dan de orinele grey meanie. Qua klank heeft het de basis 2600 sound wel maar komt ie op mj nogal clean over. Mijn enige echte referentie is de 2600 die in de analoge studio op de hku stond (staat?) waar ik de nodige uurtjes mee gepield heb en opnames mee gedaan heb. Zelfde tonale karakter maar in mijn herinnering merkbaar organischer, rauwer. Zou wel een goeie comparison video willen zien, want misschien praat ik gewoon onzin. Of was die typische hku-2600 sound het resultaat van heeeel veel gebruikt worden. Wear & tear-effect bouw je volgens mij niet zo makkelijk in in een clone.
Wel een 303 voor 300 gulden gescoord toen aldaar. Wat een tijden waren dat.Ghetto Love !
Comment
Comment