X

Behringer BRP2600

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Niemand? *BURP* 2600! Zou dit ook een Rick & Morty versie worden?

Comment

Originally posted by efexor View Post

Teasers van de Pro One,MS-20,UB-Xa, DS-80 .
      Kunnen ze niet beter eerst die andere teasers en producten afmaken of daadwerkelijk op de markt brengen voordat er weer iets nieuws ge´ntroduceerd wordt waar we jaren op moeten wachten? Wordt een beetje vervelend en saai zo....

Zo veel producten tegelijk ontwikkelen lijkt me ook niet ten goede komen van de kwaliteit.

http://strinoz.wixsite.com/barendtromp
      https://soundcloud.com/bodde/sets/barend-tromp

Comment

Originally posted by F/L View Post
        Tot nu toe vooral veel attack en decay ,maar weinig release
        http://www.youtube.com/user/REOvolt
        http://soundcloud.com/reovolt

Comment

Originally posted by Tom 32 View Post
          VC-340 is al verkrijgbaar bij Thomann
          Klopt, de mijne vorige week ontvangen (9 mei besteld)...

JurgeN
          Schuifjes

Comment

Originally posted by barend View Post
            Kunnen ze niet beter eerst die andere teasers en producten afmaken of daadwerkelijk op de markt brengen voordat er weer iets nieuws ge´ntroduceerd wordt waar we jaren op moeten wachten? Wordt een beetje vervelend en saai zo....

Zo veel producten tegelijk ontwikkelen lijkt me ook niet ten goede komen van de kwaliteit.
            Ik ga er niet van uit 1 team met verschillende producten bezig is.

Ik vind het leuk om te zien dat ze op dat gebied niet stilzitten en juist de voorpret is, voor mij, al een deel van de verwachting.

JurgeN
            Schuifjes

Comment

Originally posted by JurgeN View Post

Klopt, de mijne vorige week ontvangen (9 mei besteld)...

JurgeN
              Hey JurgeN, zou je niet een (korte) review / impressie willen typen in het VC-340 topic?
              Thirty thousand feet above the earth, it's a beautiful thing..

I just like to sit in the dark and watch all the pretty lights blink and glow..

Comment

Ik heb ook al een jaartje of wat mijn TTSH, klinkt inderdaad nagenoeg hetzelfde als een echte 2600. Dus ik ben voorzien in mijn 2600 behoeften, maar wel interessant om te zien of (en wanneer) die van Behringer het licht gaat zien. Naast de TTSH is er trouwens ook nog een variant in Eurorack format in de maak door DK Release, ik denk dat die dit jaar al wel eens te krijgen zou kunnen zijn, gezien zijn voortgang. 4012 Filter, oscillators gebaseerd op 4027-1, 100% through-hole.

YouTube kanaal:
                https://www.youtube.com/channel/UCqt...C9kSF-PntERDVg

Eerste video:

Depeche Faux (Depeche Mode tribute): Facebook | YouTube
                Magnus Machina: Facebook | Soundcloud | Bandcamp | YouTube
                ghost.transmitter (modular noodles): Soundcloud
                TheSmartBits (oud werk, The Gathering, Wish, Lindane): YouTube

Comment

Originally posted by buis View Post
                  Niemand? *BURP* 2600! Zou dit ook een Rick & Morty versie worden?
                  Hehehe yep

En ze bouwen toch de verkeerde bij B.
                  Ghetto Love !

Comment

Oh ik vergeet bijna mijn obligate reactie in Behringer topics:

MAAK EEN SYNTHI!
                    "I need more cowbell!"

Comment

Originally posted by Roonan View Post
                      Ach ja, je kan vinden wat je wilt, maar ze brengen klassiekers binnen handbereik voor de liefhebbers die geen bakken met geld hebben.
                      Dit is natuurlijk een zeer begeerlijk model waarvan menigeen gaat watertanden...
                      klassiekers binnen handbereik ?? Slechte copy haahhaaa

Comment

Originally posted by marcuuu View Post

Leg uit, welke kopie en van wie vind je dan slecht?

JurgeN
                        Schuifjes

Comment

klassiekers zijn de echte oude bakken.

Comment

Originally posted by marcuuu View Post

Je hebt gelijk, ongelukkige woordkeuze. Het zijn natuurlijk geen klassiekers.
                            Maar een slechte kopie hoeft het zeker niet te zijn. Ben dik tevreden met de Model D van B.
                            Is hij exact hetzelfde? Who cares. Ik wordt er in ieder geval blij van en voor die prijs al helemaal.
                            http://www.youtube.com/user/REOvolt
                            http://soundcloud.com/reovolt

Comment

Originally posted by Roonan View Post
                              .
                              Is hij exact hetzelfde? Who cares. Ik wordt er in ieder geval blij van en voor die prijs al helemaal.
                              he he, eindelijk eens een wat normalere/realistischere reactie op het God forsaken B. onderwerp

https://soundcloud.com/the-fifth-bot

Comment

Originally posted by Fifth Bot View Post

he he, eindelijk eens een wat normalere/realistischere reactie op het God forsaken B. onderwerp
                                Wacht maar tot iemand het zometeen weer gaat hebben over de arbeidsomstandigheden in China...
                                the skyline was beautiful on fire
                                all twisted metal stretching upwards
                                everything washed in a thin orange haze

Comment

Originally posted by deathspell View Post

Wacht maar tot iemand het zometeen weer gaat hebben over de arbeidsomstandigheden in China...
                                  Haha! Toen ik het postte zat ik al te bedenken, hmm hoe zou ik de arbeidsomstandigheden reactie pareren.... You aced it man!
                                  https://soundcloud.com/the-fifth-bot

Comment

Niet alleen de synths worden gecloned, zelfs de reacties.

Comment

Originally posted by SmartBits View Post
                                      Qua looks vind ik hem echt heel mooi, misschien stiekem mooier dan de orinele grey meanie. Qua klank heeft het de basis 2600 sound wel maar komt ie op mj nogal clean over. Mijn enige echte referentie is de 2600 die in de analoge studio op de hku stond (staat?) waar ik de nodige uurtjes mee gepield heb en opnames mee gedaan heb. Zelfde tonale karakter maar in mijn herinnering merkbaar organischer, rauwer. Zou wel een goeie comparison video willen zien, want misschien praat ik gewoon onzin. Of was die typische hku-2600 sound het resultaat van heeeel veel gebruikt worden. Wear & tear-effect bouw je volgens mij niet zo makkelijk in in een clone.
                                      BUY VINTAGESYNTHCOINS (VSC)!!!! PRE-ICO coming soon!

Comment

Originally posted by AdDM View Post

Qua looks vind ik hem echt heel mooi, misschien stiekem mooier dan de orinele grey meanie. Qua klank heeft het de basis 2600 sound wel maar komt ie op mj nogal clean over. Mijn enige echte referentie is de 2600 die in de analoge studio op de hku stond (staat?) waar ik de nodige uurtjes mee gepield heb en opnames mee gedaan heb. Zelfde tonale karakter maar in mijn herinnering merkbaar organischer, rauwer. Zou wel een goeie comparison video willen zien, want misschien praat ik gewoon onzin. Of was die typische hku-2600 sound het resultaat van heeeel veel gebruikt worden. Wear & tear-effect bouw je volgens mij niet zo makkelijk in in een clone.
                                        In Utrecht neem ik aan? Niet bij KMT in Hilversum? Kan mij namelijk niks herinneren van dikke bakken daar. Maar ik was toen natuurlijk nog nat achter de oren.

Wel een 303 voor 300 gulden gescoord toen aldaar. Wat een tijden waren dat.
                                        Ghetto Love !

Comment

Analoge studio in H'sum. oa Arp 2600, Roland system 100m, wat synton spul, analoge computer, kan me verder niet veel meer herinneren qua gear. Ergens begin deze eeuw, geen idee of het er nog staat.
                                          BUY VINTAGESYNTHCOINS (VSC)!!!! PRE-ICO coming soon!

Comment

Working...
                                          X