Valhalla Delay

Ik kan hier niets meer vinden op het forum, was deze nog niet voorbij gekomen?

ValhallaDelay_RevPitch-525x244.png


https://valhalladsp.com/shop/delay/valhalladelay/

Hier is iets van 3 jaar aan gewerkt, en het resultaat mag er zijn! Veel karakter, veel mogelijkheden, makkelijk te bedienen, en maar €50,-.
 
Test het zelf uit met de demon versie , enige wat die anders doet is dat die hem elke 45sec even afkapt.
Dub delay is een beetje nieuwe materie voor mij, als ik de demo download, weet ik nog niet precies waar ik op moet letten. Mocht iemand wel ervaring met Dub delays hebben en deze plugin hebben getest, dan hoor ik graag het commentaar.
 
Wat mis je dan precies qua sound? en welke delay plugins gebruik je die je mooier vindt?

Ik mis de echte gruizigheid, onvoorspelbaarheid en levendigheid van een 'echte', deze plugin blijft steeds klinken als een digitale delay, en er zijn plugins die dat beter doen naar mijn idee.
De Audiothing Outer Space is een hele fijne, Audiority heeft een mooie Echorec versie..
 
Heb geluisterd wat die Roland Space Echo VST doet. En ja, lijkt mij een goeie plugin. Kan er niks op aan merken. Maar als je de rates verschuivingen bedoeld, dat kan elke delay... Zelfs mijn goedkope hardware Behringer DD-100 pedaal van 20 euro doet net het zelfde....

PS. weet niet zo precies wat je bedoeld met "gruizigheid" qua delay... Misschien komt die "gruizigheid" uit de klank bron?
 
Back
Top