Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het industrieel ontwerp bedoel je?
Zo op het eerste gezicht best een interessante synth maar wat me een beetje tegenhoudt om deze te overwegen is dat ik eigenlijk altijd slechte verhalen lees over hun support.
Of er komen te weinig updates of ze reageren niet op mails en dat moet je niet hebben als je iets nieuws van ze koopt.
Klopt dit een beetje of hebben jullie wel goede ervaringen met hun produkten?
Ik heb een tweedehands Tanzbär1 gekocht waar iets geks mee aan de hand was. MFB gemaild. Geen bevestiging, geen ticket, niets. Na een week of 6 kwam er pas bericht. Nu, een paar maanden en wat mails verder zijn we eruit dat het apparaat naar Berlijn moet voor een firmware update. Ik had niet zo'n haast, en als je ze eenmaal spreekt zijn ze best behulpzaam, maar snel gaat het niet. Ik kan me voorstellen dat als er iets met je nieuw gekochte apparaat is, dat je dan niet zo lang wilt wachten. Een vriend van mij, eigenaar van 1 van de grote modular bedrijven, vertelde me dat support ongeveer de helft van zijn resources gebruikt. Ik denk niet dat dat bij MFB het geval is.
Bouwkwaliteit van de Tanzbär1 is niet je dat, maar dat is algemeen bekend. Daarna zijn ze wat steviger behuizingen gaan gebruiken, maar weet niet wat dat over de interne bouwkwaliteit zegt. En voor al diegene die hopen... ik denk toch echt dat dit het definitieve ontwerp het is.
Wat een ontwerp weer zeg ... Ik snap dat het uiteindelijk om klank en features gaat maar na al die jaren zou je toch denken dat ze wel iets kunnen maken dat er niet uitziet alsof het uit de elektronica vitrine van de Aldi komt?
De Dominion 1 is gebouwd als een tank. Hopelijk herhalen ze dat bij deze ook.
Wat support betreft, klopt wel ja. Ze zijn met z'n drieën. Niet echt een goed excuus, maar binnen 24 uur antwoord kun je niet verwachten. In het verleden hielp het om vragen naar het algemene adres te mailen ipv het support adres
Maar dan hoeft het toch geen weken of maanden te duren?
Ik heb wel 'ns een dreadbox erebus gehad, da's toch ook een klein bedrijf maar toen ik mailde had ik binnen een uurtje antwoord en werd prima geholpen.
Na een paar mails heen en weer was ik dezelfde middag klaar, dat vind ik prima service in ieder geval.
Vergis je niet; als men slechte support krijgt en dat verspreid zich op internet dan is dat hele slechte reclame dus ze zouden er goed aan doen hun reputatie te verbeteren.