MFB-SYNTH 8

  • :beard:Analog VCOs, switchable to DCO operation
nog nooit van gehoord, deze combinatie. Dus met analoge of digitale sturing. Ben benieuwd of dit verschil duidelijk hoorbaar is. :geslaagd:
 
Interessante synth. Hopelijk werkt de sequencer beter en gebruikersvriendelijker dan bij de Dominion.

Deze synth koop je toch niet voor de sequencer?

8 x 3 VCOs met subosc + ringmod, 2 filters waarvan 1 multimode, hopelijk met de in de buurt van vintage MFB sound, voor ca. 1000 euro...

Ik wacht nog heel even voor de eerste reviews, maar vrij zeker dat 'ie hier gaat komen.
 
Deze synth koop je toch niet voor de sequencer?

8 x 3 VCOs met subosc + ringmod, 2 filters waarvan 1 multimode, hopelijk met de in de buurt van vintage MFB sound, voor ca. 1000 euro...

Ik wacht nog heel even voor de eerste reviews, maar vrij zeker dat 'ie hier gaat komen.

Misschien niet maar het is wel fijn als het werkt zoals het hoort. En een gebruikersvriendelijke sequencer is voor mij altijd een inspiratie en een plus op welk apparaat dan ook.
 
Een perfecte wereld zou fijn zijn (hoewel?), maar voor mij zijn een sequencer en effecten een extraatje op een synth met dergelijke specs voor een dergelijke prijs. Als je al een berg aan andere poly VCO synths hebt staan, dan begrijp ik dat je wat kritischer kijkt.
 
Een perfecte wereld zou fijn zijn (hoewel?), maar voor mij zijn een sequencer en effecten een extraatje op een synth met dergelijke specs voor een dergelijke prijs. Als je al een berg aan andere poly VCO synths hebt staan, dan begrijp ik dat je wat kritischer kijkt.

zo zie je maar weer, voor mij zijn goede effecten en een sequencer een van de belangrijkste dingen waar ik naar kijk bij een nieuwe synth. Naast sound en gebruikersgemak natuurlijk.
 
Ik heb 'm inmiddels, en ben er erg blij mee. Onvoorstelbaar wat voor lekkere analoge poly klanken er uit zo'n klein bakje met zo'n vriendelijke prijs komen.

Zodra er wat serieuze reviews van gaan verschijnen vermoed ik dat dit net zo'n succes voor MFB wordt als de Dominion.
 
Back
Top