Nieuwe Kurzweil PC4

Hoop dat ze nu een nieuwe klankbibliotheek hebben ingestoken,en de oude van de PC3 als aanvulling.
 
Ik ben heel erg benieuwd naar het gebruiksgemak. Zo te zien is het display groter dan van de PC3 en nu ook in kleur. Kurzweil heeft overigens een video-wedstrijd uitgeschreven, waarbij je een PC4 kunt winnen.

Ja, ik heb alleen geen Kurzweil maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk, ik had namelijk wel een leuk idee. Nu maar iets anders verzinnen of er één lenen natuurlijk.
 
Ik hoop dat de sequencer nu wisseling van maatsoorten aankan!
 
Ik ben altijd zeer gecharmeerd geweest van Kurzweil, maar in deze tijd adverteren met ‘maar liefst’ 2 GB aan samples is toch eigenlijk een lachertje.
 
Is dit gewoon niet de Kronos ? :-)
 
Er ééntje besteld,wel wachten tot April.Kan nauwelijks wachten om deze synth monster onder handen te nemen en de DX-7 soundbanken in de 4 te laden.
 
Eindelijk thuis gekregen,forte weggedaan voor deze,en zeker geen spijt.De forte was oorspronkelijk een stage piano en dus weinig bedieningsknoppen waar de PC4 een pak van meer heeft.Nieuwe klanken.Wat opvalt is hoe compact dit ding is en de knoppen belange niet zo groot lijken zoals op de foto's.De keys zijn niet meer van het Fatar model maar ik vind het veel beter spelen dan op de forte ,lijkt meer semi,en echt zeer goed.Nee geen kat in een zak!
 
Back
Top