Eurorack case kickstarter van Error Instruments ism Ginko Synthese

Jan Willem van Ginko synthese heeft momenteel een Kickstarter lopen om van een partij leger-kratjes eurorack cases te maken.

https://www.kickstarter.com/projects...-eurorack-case

Voor 350 euro krijg je een road-ready 2x114 hp case met handvatten en een Meanwell voeding.

Click image for larger version  Name:	3f3fd6c74c8cbdafb5e668fb7d71affe_original.JPG?ixlib=rb-1.1.0&w=680&fit=max&v=1551704091&auto=format&gif-q=50&q=92&s=0fc6b6fcbfa66e7c878692fa319201ad.jpg Views:	2 Size:	41,7 KB ID:	3675212
 

Attachments

  • 3f3fd6c74c8cbdafb5e668fb7d71affe_original.JPG?ixlib=rb-1.1.0&w=680&fit=max&v=1551704091&auto=f...jpg
    3f3fd6c74c8cbdafb5e668fb7d71affe_original.JPG?ixlib=rb-1.1.0&w=680&fit=max&v=1551704091&auto=f...jpg
    41,7 KB · Bekeken: 98
Vorige week bekeken en in handen gehad. Prachtige kisten!
 
Is het gevuld voor die prijs? Ja het ziet er mooi uit maar 350 voor een houten kistje met een voeding vind ik iet wat overdreven.
 
Dan ben ik wel benieuwd naar een voorbeeld van een 'houten kistje met een voeding' voor een prijs die je niet overdreven vindt.
 
Het is niet goedkoop, maar je betaalt ook voor arbeid en stijl.
Ik vind het een mooi ding en heb me erop ingeschreven.
 
Is het gevuld voor die prijs? Ja het ziet er mooi uit maar 350 voor een houten kistje met een voeding vind ik iet wat overdreven.

Je kan zelf voor een kwart van de prijs ongetwijfeld ook zoiets bouwen, je eigen tijd is tenslotte gratis. Maar als je het vergelijkt met kant-en-klare cases krijg je hier een degelijke flightcase met handvatten en deksel voor de prijs van zo'n tiptop mantis plastik doos. Of een ongeschilderde doepfer triplex bak.

Ik heb helemaal geen eurorack case nodig maar zit toch te twijfelen :-)
 
10 kilo. Dat is 10x zoveel gewicht als dat je er aan modules in stopt waarschijnlijk. Leuk voor in de studio maar om mee te sjouwen?
 
Lijkt mij ook best link.. leger kistje en dan al die draden. Men zal denken dat je met een bom rondloopt. (volgens mij had Jan al een keer zoiets meegemaakt :p )
 
Ik vind het wel fraai en stijlvol, maar verder niet erg praktisch in mijn situatie.
Ermee rondsjouwen zal ik niet snel doen en in mijn studio gaat het deksel in de weg zitten.
Tel daar tot slot nog mijn aversie tegen 'legerspul' bij op.
Dit gaat het dus niet worden voor mij, maar vind het wel een mooi project.
 
Ik heb helemaal geen eurorack case nodig maar zit toch te twijfelen :-)

Ja, dat heb ik nou ook.

Maar ik heb ze eerst even gevraagd of er ook een optie is voor een verwijderbaar deksel én een PSU3-voeding, dat lijkt nu of/of te zijn.
 
Ermee rondsjouwen zal ik niet snel doen en in mijn studio gaat het deksel in de weg zitten.
Tel daar tot slot nog mijn aversie tegen 'legerspul' bij op.
Voor thuis in de studio is dit inderdaad niet de ideale oplossing. En hoewel legerspul oerdegelijk is brengt het natuurlijk een bepaalde associatie met zich mee die je moet liggen. Ik vind de oranje binnenkant ook mooier dan de groene buitenkant :-D

Maar het lijkt vrij aardig te gaan. Hij moet nog twee cases verkopen en de kickstarter is binnen. Hup! Hup!
 
Back
Top