Behringer Oscar wellicht

Hierbij reageer ik niet meer, de tendens is mij te onvriendelijk.

Jij begint een aantal reacties terug over de associatie van Behringer, gewicht en kwaliteit en redelijk negatief en dan kan je reakties verwachten.
In het verleden was het ook zo dat Behringer soms met produkten kwam die kwalitatief niet geweldig waren en er waren meerdere merken die zo nu en dan wel 'ns kwalitatief mindere produkten verkochten.
Maar mijn idee is dat behringer zeker de laatste jaren op de proppen komt met produkten met een prima prijs/kwaliteit verhouding dus om dan oude koeien uit de sloot te halen is niet helemaal terecht.
Misschien ben jij niet happy met Behringer zoals sommige anderen op het forum maar daarnaast zijn er flink wat mensen waaronder ik die bij zijn met de verbeterde reissues uit het verleden zoals een aantal klonen.
Zeker de Oddyssey zit ik op te wachten en wat ik tot nu toe gezien/gehoord heb heb ik de indruk dat ik voor die plusminus 599 euro een heel goed apparaat koop en ik verwacht dat meerdere mensen 'm tof vinden.
Ook de Neutron heb ik in huis en ik ken geen andere firma die zoveel bang for buck geeft en hetzelfde geldt wat mij betreft voor de deepmind.
Dus ik zou zeggen; kijk naar het recente verleden van Behringer en beoordeel ze daarop ipv niet veel zeggende dingen als gewicht en kwaliteit die een verband met elkaar zouden hebben.
M'n vroegere Toyota was ook plastiekeriger dan m'n latere Mercedes C klasse en toch heb ik nooit een meer betrouwbare auto gehad dan die Toyota.
 
Hierbij reageer ik niet meer, de tendens is mij te onvriendelijk.

Precies wat Willem hierboven zegt, jij uit hier een mening waar je volgens mij heel weinig medestanders voor gaat vinden. Vervolgens geef je geen enkel steekhoudend argument, blijft via allerlei kronkels vast houden aan je mening, en beticht zelfs anderen ervan dat ze dom overkomen (hoe vriendelijk is dat?). Dan kun je de bal verwachten. Als ik heb bijgedragen aan de -volgens jou- onvriendelijke tendens hier, dan excuses daarvoor. Maar ik denk eerlijk gezegd dat je niet meer reageert omdat je gewoon niet zoveel argumenten hebt.
 
5738552.png - Click image for larger version  Name:	5738552.png Views:	1 Size:	170,2 KB ID:	3675689


:okdan: :D
 
Heb zo'n OSCar sound nooit echt boeiend gevonden, ziet er vooral gaaf uit. Maar zie de toegevoegde waarde van een kloon dus niet.
 
Hangt er vanaf hoe je de Oscar gebruikt, je kan met de oscar onzettend gave sounds maken. Niet gebruiken als standaard bread and butter synth maar vette weirde leads en over de top soundscapes zijn goed mogelijk.

Modulatie opties genoeg om voorlopig niet uitgekeken te raken op deze bak.

​​​​​
 
Geduld hebben met mensen is een kunst, jouw post is zuurder.


Behringer heeft een verleden van klonen voor ze synths gingen doen, overkoepelende organsisatie met eigen fabrieken over meerdere continenten.

Duitsers zijn lief maar ze moeten niet gaan melken :)

Behringer heeft een verleden van klonen voor ze synths gingen doen, overkoepelende organsisatie met eigen fabrieken op het goedkoopste continent .

Duitsers zijn lief maar ze moeten niet gaan melken :)

I corrected that for you
 
Ach voor een hele dikke alp pot gaat zwaar=duur= goed wel een beetje op. Maar over de hele linie niet. Zie sportwagens en vliegtuigen.

Verder mag iedereen zijn eigen logica gebruiken om synths wel of niet te kopen.

En een discussie moet wel een doel hebben. Discussie voor alleen discussie is suf. Gelukkig ben ik niet de enige die daar zelf ook op moet letten :D
 
Ach voor een hele dikke alp pot gaat zwaar=duur= goed wel een beetje op. Maar over de hele linie niet. Zie sportwagens en vliegtuigen.

En callgirls...
 
Back
Top