Behringer Oscar wellicht

Leuk, Maar ze.lijken de laatste tijd meer bezig met aankondigen om hype te creëren dan die dingen eens te gaan maken...
 
Wanneer komt die na-maak rommel uit? Ze zijn al 100 jaar aan het aankondigen...(losers)
 
Filmpje heeft een hoog 'ik houd mijn spreekbeurt over... ' gehalte. Het is me ook niet duidelijk waar hij dit op gebaseerd heeft. Volgens mij heeft behringer hier niet recent iets over gezegd.
 
Leuk, Maar ze.lijken de laatste tijd meer bezig met aankondigen om hype te creëren dan die dingen eens te gaan maken...

Wanneer komt die na-maak rommel uit? Ze zijn al 100 jaar aan het aankondigen...(losers)

Men zit altijd vol smart te wachten op de Behringerprodukten, schijnbaar erg populair bij veel synthforumleden?
Ik lees iedere keer weer dingen als "wanneer komt het nou 'ns uit" en "ze moeten het nou 'ns in de winkel brengen ipv altijd zo lang te teasen" en dat klinkt toch vrij ongeduldig.
Dit lees ik bij andere fabrikanten eigenlijk nooit terwijl bijv de Waldorf Kyra ook nog niet uit is maar dan lees ik dat soort opmerkingen niet.
Ik wacht rustig af maar die OSCar lijkt me wel tof als ze die uitbrengen.
 
Kwestie van interessepeiling denk ik,als er genoeg enthousiasme is zullen ze gaan maken,de tijd dat Behringer rommel maakte is nu wel voorbij denk ik zo,losers zijn het niet,kijk maar eens naar de andere producten en de kwaliteit er van,ze hebben ambitie en willen in snel tempo verder.
Ik ben een fanboy,dat dan weer wel.
Voor mij is de tijd van kopen van oude gear wel voorbij,en ik heb geduld.
 
Gooi maar op de stapel :)

Inderdaad. Kunnen ze niet beter eerst de andere aangekondigde producten afmaken en op de markt brengen ipv weer iets nieuws teasen? Ik kan me voorstellen dat dit voor veel mensen (inclusief ikzelf) juist averechts werkt. Tegen de tijd dat het apparaat daadwerkelijk uitkomt heb je er al geen interesse meer in.
 
Inderdaad. Kunnen ze niet beter eerst de andere aangekondigde producten afmaken en op de markt brengen ipv weer iets nieuws teasen? Ik kan me voorstellen dat dit voor veel mensen (inclusief ikzelf) juist averechts werkt. Tegen de tijd dat het apparaat daadwerkelijk uitkomt heb je er al geen interesse meer in.

Inderdaad, dat heb ik ook.
 
Inderdaad. Kunnen ze niet beter eerst de andere aangekondigde producten afmaken en op de markt brengen ipv weer iets nieuws teasen? Ik kan me voorstellen dat dit voor veel mensen (inclusief ikzelf) juist averechts werkt. Tegen de tijd dat het apparaat daadwerkelijk uitkomt heb je er al geen interesse meer in.

Ze hebben helemaal niets nieuws geteased. Dit gaat over een bericht uit maart 2017. Maar blijkbaar had deze youtube film-maker even wat views op zijn channel nodig.

Het blijven goedkope interpretaties.

Beter dan dure interpretaties toch?
 
Ze hebben helemaal niets nieuws geteased. Dit gaat over een bericht uit maart 2017. Maar blijkbaar had deze youtube film-maker even wat views op zijn channel nodig.

ok fair enough. Had ik niet in de gaten. Het ging me echter niet alleen om deze synth maar om de gehele manier van teasen en aanpak van Behringer.
 
Het blijven goedkope interpretaties.

Al gezien hoe goedkoop de OSCar gemaakt is?

Een clone van deze synth kan niet veel mis mee gebeuren ,digitale waveforms en adsrs en het filter is op basis van simpele 13600 OTA,kan dus zo 1/1 nagemaakt worden wat de klank betreft.

leuk,ik hoop dat die er komt.
 
Oude teaser, ik dacht al, ik mis deze. Anyway Behringer klonen wegen gemiddeld een kwart tot een tiende van het origineel, dat zegt mij genoeg.
 
Hey alle losers hebben zich ook weer gemeldt zie ik. Lijkt wel de FVD aanhang op het internet die elkaar ook allemaal napraten. En je dacht dat je voor je zelf kon nadenken? Goh blijkt toch niet zo te zijn.

Verder allemaal gebaseerd op die paar uli posts op geerslutz idd. En ja lekker kijkers trekken voor je yt kanaal. Niks mis mee natuurlijk. Maar de voorspelbare trigger reacties doen veel goeds.

Neem je tijd behringer! We willen meer reacties van losers. Hoe sneller dit product op de markt komt hoe minder we kunnen genieten van die zure posts. :D
 
Anyway Behringer klonen wegen gemiddeld een kwart tot een tiende van het origineel

Is ook niet zo raar als het om miniatuur versies gaat zoals de Model D. De enige full-size kloon die nu verkrijgbaar is van ze is de 101 en die schijnt juist zwaarder en degelijker te zijn dan het origineel.

Maar ik ben het met je eens, een kloon blijft een kloon. Het beste wat je kan bereiken is 'net echt'. Ik had liever meer Deepminds en Neutrons van ze gezien. Als ik met een OSCar wil spelen pak ik wel een VST, die is ook 'net echt'.
 
Hey alle losers hebben zich ook weer gemeldt zie ik. Lijkt wel de FVD aanhang op het internet die elkaar ook allemaal napraten. En je dacht dat je voor je zelf kon nadenken?
Geduld hebben met mensen is een kunst, jouw post is zuurder.

Is ook niet zo raar als het om miniatuur versies gaat zoals de Model D
Behringer heeft een verleden van klonen voor ze synths gingen doen, overkoepelende organsisatie met eigen fabrieken over meerdere continenten.

Duitsers zijn lief maar ze moeten niet gaan melken :)
 
Geduld hebben met mensen is een kunst, jouw post is zuurder.


Behringer heeft een verleden van klonen voor ze synths gingen doen, overkoepelende organsisatie met eigen fabrieken over meerdere continenten.

Duitsers zijn lief maar ze moeten niet gaan melken :)

Ja een zure post met lachende smilies? :D

Verder heb heb je natuurlijk helemaal gelijk wat gewicht betreft. Dat een echte minimoog vooral uit zwaar hout bestaat zegt alles over wat er in een model d clone zit.

:D
 
Back
Top