X

Keith Flint overleden

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Keith Flint overleden

https://nos.nl/artikel/2274472-brits...overleden.html

Dit is niet te geloven.
    Wat een triest nieuws
    https://soundcloud.com/gardensofhega

https://gardensofhega.bandcamp.com/

Comment

Heel triest... en dat op 3-03 day (in de USA dan)
      Soundcloud
      YouTube
      Instagram

Comment

<3

Comment

Weer een kleurrijke muzikant die ons verlaat. Ze hebben echt wel iconische nummers gemaakt.
          VasC TI - Total Inspiration

Comment

Bah, zelfmoord volgens Liam Howlett via social media. Je leest het te vaak bij grote artiesten. Het succes is maar een kant van de medaille

Comment

Tja, als je een beetje de woorden herinnert die ze zongen in fat of the land kan je al wel inschatten dat niet elk goed in zijn vel zit. We missen je nu al Keith
              ///Zo mooi als oud spul maken ze het niet meer///

Comment

What a bummer, triestig nieuws en alweer een held verloren.
                Verschillende keren live gezien, hangde letterlijk elektriciteit in de lucht bij een Prodigy performance, bij Keith zag je de vonken er zo afspringen!
                R.I.P. Keith, doe Lemmy de groeten...

Comment

Zeker wel lullig en jammer, maar om Keith nou een muzikant te noemen vind ik ook wel erg overdreven.
                  BUY VINTAGESYNTHCOINS (VSC)!!!! PRE-ICO coming soon!

Comment

Ik heb ze ook verschillende keren live gezien en hem zelfs nog op Dour gezien in 2016. Vroeger waren ze echt mijn jeugdidolen en hing mijn kamer vol met posters.
                    Dat Liam het brein is achter de Prodigy is wel duidelijk, maar Keith was zeker het icoon van The Prodigy. Muzikant laat ik in het midden. Sinds 1996 deed hij buiten dansen ook de zang.

R.I.P. Keith
                    “Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.”

Comment

Originally posted by AdDM View Post
                      Zeker wel lullig en jammer, maar om Keith nou een muzikant te noemen vind ik ook wel erg overdreven.
                      Staat hier en daar wel bij de writing credits.

facebook ytsek

Comment

over de doden niets dan goeds is dan de gewenste reactie...

Comment

Originally posted by Ytse View Post

Staat hier en daar wel bij de writing credits.
                          Laten we eerlijk zijn, al Keith's teksten bij elkaar kun je op een enkel bierviltje uitschrijven.
                          BUY VINTAGESYNTHCOINS (VSC)!!!! PRE-ICO coming soon!

Comment

Ja je hebt gelijk, next.
                            Keith was 't gezicht van The Prodigy. Vorig jaar gezien op lokerse feesten en zijn donkere bandgenoot kwam niet verder dan 100 keer 'all my Prodigy people' te herhalen door de mic tot elk zijn ergernis...
                            Ik zal nooit vergeten hoe mensen bang werden van hem in firestarter - de clip. Hun oud werk is mijn meest favo. Hopelijk treden ze nog op en wordt 'Breath' - 'Keith with me'
                            ///Zo mooi als oud spul maken ze het niet meer///

Comment

Laten we eerlijk zijn, al Keith's teksten bij elkaar kun je op een enkel bierviltje uitschrijven.
                              Dat is toch geniaal? Zo een carriere met alleen een volgeschreven bierviltje en zijn looks en dansjes.
                              “Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Heres Tom with the Weather.”

Comment

Hij schreef muziekteksten, hij zong ze in de studio en live. Natuurlijk was hij veel meer de entertainer en Liam veel meer de muzikant in de groep, maar om Flint nu géén muzikant te noemen omdat zijn teksten niet al te uitgebreid zijn, vind ik er ook wel dik over. Is Mills een muzikant, want die zit enkel een 909 te editen? "How many roads" and all that.

In ieder geval blies The Prodigy mij in de nineties behoorlijk omver, en vandaag nog steeds met de enorme energie in hun songs. En het klinkt niet nineties, het klinkt gewoon als een bom. En inderdaad, Keith zijn looks in Firestarter waren er ook wel vol op. Prachtig, letterlijk kleurrijk figuur die het perfecte gezicht voor bij de muziek was.
                                ====DOT MATRIX WITH STEREO SOUND====

Comment

Dat kom meer door zijn omgekeerde BA kapsel.
                                  https://soundcloud.com/dj-designer/space-bass

Comment

Wat een rot nieuws zeg. Heeft mij veel plezier geschonken....
                                    To each his own.

Comment

Liam is de GROTE man achter Prodigy. Next.
                                      http://www.theworldsworstwebsiteever.com/

Comment

R.I.P. Keith, you are the firestarter.

Comment

Working...
                                        X