Nieuwe OP-1: €1399

Bax prijs staat op €970. Lijkt erop dat de fabrikant vooral op zijn eigen site de hoofdprijs hanteert.
 
En als ze er nou iets aan geupgrade hadden, stereo, meer bits of Hz, USB C misschien, betere speaker, had allemaal best gekund, zou je zeggen; vereist geen UI veranderingen en vooral een kwestie van een geupgrade versie van de onderliggende blackfin 524 (ofzo). Als ze inderdaad op eigen site 1399 hanteren en in de winkels is het 970, is het niet zo chique. Mij benieuwen of er een goed verhaal komt van TE.
 
1wy7c0no6o321.jpg - Click image for larger version  Name:	1wy7c0no6o321.jpg Views:	1 Size:	36,9 KB ID:	3669982



en dit zijden ze nog toen de tweedehands prijzen de hemel in schoten
:engel:
 
Bax prijs staat op €970. Lijkt erop dat de fabrikant vooral op zijn eigen site de hoofdprijs hanteert.

Ik ben benieuwd of bax niet gewoon nog de oude prijs uit de database heeft gevist. Snel pre-orderen voordat ze er achter komen! :-D
 
Maar een apparaat een jaar van de markt afhalen en daarna voor de helft meer weer introduceren lijkt me niet iets wat je als fabrikant zelf wil. Het lijkt alsof een onderdeel van de OP-1 niet meer leverbaar was en TE een hoop kosten heeft moeten maken om een nieuwe versie te ontwikkelen. Had Analog Devices niet aangekondigd een aantal typen van de Blackfin DSP's uit productie te nemen of ben ik met iets anders in de war?

Ik ben wel benieuwd of en hoeveel het nieuwe apparaat verschilt van de oude versie.
 
Nou ja, je ziet ook nog wel dat fabrikanten op hun eigen website veel hogere prijzen vragen dan dat je in de winkel betaalt. Elektron heeft daar ook een handje van bijvoorbeeld. Zo kost een Digitakt op de Elektron website €779 en bij Bax €611.
 
Nou ja, je ziet ook nog wel dat fabrikanten op hun eigen website veel hogere prijzen vragen dan dat je in de winkel betaalt. Elektron heeft daar ook een handje van bijvoorbeeld. Zo kost een Digitakt op de Elektron website €779 en bij Bax €611.

Zou me niks verbazen inderdaad, Maar ik denk niet dat de Bax prijs iets zegt. Voorlopig lijkt het er op of Bax het apparaat helemaal nog niet kan leveren en ze hem zoals gewoonlijk alvast op de site hebben staan om pre-orders van concurrenten af te snoepen. "Bestel nu en ontvang binnen 26 weken"
 
Maar een apparaat een jaar van de markt afhalen en daarna voor de helft meer weer introduceren lijkt me niet iets wat je als fabrikant zelf wil. Het lijkt alsof een onderdeel van de OP-1 niet meer leverbaar was en TE een hoop kosten heeft moeten maken om een nieuwe versie te ontwikkelen. Had Analog Devices niet aangekondigd een aantal typen van de Blackfin DSP's uit productie te nemen of ben ik met iets anders in de war?

Ik ben wel benieuwd of en hoeveel het nieuwe apparaat verschilt van de oude versie.

Ik had gelezen (weet niet meer waar) dat het display niet meer leverbaar was. Dit zou dus het enige nieuwe onderdeel zijn. Prijzig onderdeeltje dus.
 
Ik had gelezen (weet niet meer waar) dat het display niet meer leverbaar was. Dit zou dus het enige nieuwe onderdeel zijn. Prijzig onderdeeltje dus.

Hmmmm. En een Huawei telefoon van 60 Euro dan? Heeft 'ie een scherm dat 400 Euro minder kost dan een OP-1? Die 1400 Euro lijkt me meer een gevalletje vraag en aanbod.
 
Nou de mijne misschien met winst verkopen. Wat een k*t geluid komt er uit dat ding. Fucking aliasing klinkt voor geen meter bij vanilla sounds.
heb er 950 voor neergeteld. Vind 500 euro toch well de max voor dit ding.
 
Back
Top