Editor Waldorf Pulse (VST/AU)

waldorf-pulsex-main-interface-v100-1024x455.jpg - Click image for larger version  Name:	waldorf-pulsex-main-interface-v100-1024x455.jpg Views:	1 Size:	47,8 KB ID:	3668987


Mystery Islands Music brengt een Waldorf Pulse editor uit. Toch mooi om je Pulse als Plug-In te bedienen. Voor de Pulse 2 volgt kennelijk later een editor.

Op de website is te lezen:

Waldorf PulseX Editor & Librarian plug-in for Waldorf Pulse / Waldorf Pulse+ models!

I know, it does not say Pulse 2, but, we are going to release Pulse 2 version later on, since it is a lot different to first generation Pulse unit. But that is not all the good news! Our PulseX Editor CAN IMPORT Pulse 2 presets & banks! (YESSSS). With the one or two exceptions: Oscillator waveforms & filter modes.

We are yet improving our PulseX Editor import functions, but it should be pretty much there. Anyway, BETA (erhm, it should be fully functional) version is out now and ready to roll!

During this month (February 2019), PulseX Editor will be on intro / beta sale at 19.95€ + VAT instead or 29.95€ + VAT. We are also going to launch Valentine’s Day SALE, but that comes in few days time and does not affect PulseX pricing.
 
Last edited by a moderator:
Leuk. Mystery Island maakt goede plugins, heb zelf jarenlang met hun Virus editor gewerkt en die werkte prima.
 
Demo geprobeerd. Krijg geen midi out van midi noten uit de daw (Reason) en geen goede connectie (input.output) Iemand meer succes ?
 
Demo geprobeerd. Krijg geen midi out van midi noten uit de daw (Reason) en geen goede connectie (input.output) Iemand meer succes ?

Misschien moet je OS 2.01 hebben ? Ik heb niet getest
 
Deze is gratis (donationware) en werkt hier dikke prima: http://jeruro.blogspot.com/2015/02/p...ditor-101.html

Die komt nog wel bekend voor, maar ben kwijt of ik die destijds lekker aan de praat heb gekregen. Er is ook een nOg oudere spartaanse, van/via de Waldorf-site gok ik, werkte prima, maar geen idee of die Win10 nog kan.

Die Mystery Islands Music editor leek me dus wel leuk, maar hun klantenservice neemt alleen vragen in ontvangst, dus dat schiet niet op.
 
je zou is naar monstrum media moeten kijken, maakt editors voor waldorf, en ze zijn erg goed, de maker is zelf musikant (ik heb 'm ooit live gezien in zaandam, best goed, zijn amerikanen) dus deze editors zijn gebouwd door muzikanten voor muzikanten


TITLEmonstrumRocket.jpg
mwaveXT_ssLarge_01.jpg
mpulse_ssLarge_02.jpg
mFeld_ScreenShot_Full_03.jpg
 

Attachments

  • TITLEmonstrumPulse.jpg
    TITLEmonstrumPulse.jpg
    44,5 KB · Bekeken: 115
  • TITLEmonstrumPulse.jpg
    TITLEmonstrumPulse.jpg
    44,5 KB · Bekeken: 109
  • TITLEmonstrumWaveXT.jpg
    TITLEmonstrumWaveXT.jpg
    48,6 KB · Bekeken: 120
  • TITLEmonstrumWaveXT.jpg
    TITLEmonstrumWaveXT.jpg
    48,6 KB · Bekeken: 118
  • TITLEmonstrumWaveXT.jpg
    TITLEmonstrumWaveXT.jpg
    48,6 KB · Bekeken: 147
  • TITLEmonstrumWaveXT.jpg
    TITLEmonstrumWaveXT.jpg
    48,6 KB · Bekeken: 108
  • TITLEmonstrumWaveXT.jpg
    TITLEmonstrumWaveXT.jpg
    48,6 KB · Bekeken: 139
  • TITLEmonstrumfeld.jpg
    TITLEmonstrumfeld.jpg
    43,4 KB · Bekeken: 116
  • TITLEmonstrumfeld.jpg
    TITLEmonstrumfeld.jpg
    43,4 KB · Bekeken: 109
  • mwaveXT_ssLarge_01.jpg
    mwaveXT_ssLarge_01.jpg
    78 KB · Bekeken: 114
  • mwaveXT_ssLarge_01.jpg
    mwaveXT_ssLarge_01.jpg
    78 KB · Bekeken: 108
  • mpulse_ssLarge_02.jpg
    mpulse_ssLarge_02.jpg
    80,9 KB · Bekeken: 116
  • mFeld_ScreenShot_Full_03.jpg
    mFeld_ScreenShot_Full_03.jpg
    81,9 KB · Bekeken: 107
  • monstrumFett_Screenshot2.jpg
    monstrumFett_Screenshot2.jpg
    77,3 KB · Bekeken: 113
  • monstrumFett_Screenshot2.jpg
    monstrumFett_Screenshot2.jpg
    77,3 KB · Bekeken: 110
  • monstrumFett_Screenshot2.jpg
    monstrumFett_Screenshot2.jpg
    77,3 KB · Bekeken: 118
Back
Top