Nieuwe Korg Synthesizer (NAMM 2019)

Korg heeft deze teasert op hun facebook pagina gepost:
lijkt op een nieuwe -logue synth, misschien een monopologue? :mega:

787380d1545932355-namm-2019-your-predictions-rumors-desires-93461d75-2fad-4ea8-9167-c68c90f57fb1.jpg
 

Attachments

  • DvcFNvnXgAImVCe.jpg
    DvcFNvnXgAImVCe.jpg
    22,7 KB · Bekeken: 118
Ik heb de Monologue een tijdje geleend van iemand maar vond het ook best een fijn ding. Maar iedere zijn smaak. Ik hoop wel dat op nieuwe Minilogue de sequencer meer dan 16 steps heeft, dat vind ik toch wat beperkt. Hij heeft zo te zien in ieder geval aln 16 knoppen voor de sequencer stappen i.p.v. 8 zoals de originele, dus dat is al iets. En hopelijk een betere ruisvrije delay dan de originele Minilogue. Ik ga het volgen...
 
Totaal off-topic, sorry daarvoor, maar weet iemand wat dat voor lampen zijn? Ben al een tijd op zoek naar dergelijke ledlampen..
 
en de eerste videos zijn binnen:

(jammergenoeg) maar 4 voices en een prijskaartje van $650





 
De noodlings van Daniel Fisher van Sweetwater hoor ik altijd graag itt soms het geleuter van andere reviewers.
Hij laat in deze demo zien dat de nieuwe XD toch wel een hele leuke synthesizer is.
 
Is er al iemand die deze synthesizer al in bezit heeft ?
Ik vroeg me af wat jullie bevindingen zijn van deze synthesizer.
 


Dit is pas gaaf gemaakt met miniloque xd
 
Wie kan mij vertellen of ik via joystick volume kan instellen zo dat ik met die joystick volume kan aan passen ?
 
F11F9B71-6DB7-4CD3-9D55-51BFA687E20F.png
 

Volgens mij kan het blijkbaar niet instellen in volume.
Ik wil namelijk de module versie kopen alleen wil wel met sequencer ook het volume kunnen instellen vraag hoe het zonder een externe keyboard aan te hangen of gebruiken ?
 
Back
Top