Korg Volca Drum & Volca Modular

Op meerdere fora duiken twee nieuwe modellen op, de Volca Drum & Volca Modular.
Of het echt is of wat anders wordt weten we pas zeker tijdens Namm 2019.

Duitse nieuws bron: https://www.amazona.de/top-news-korg-volca-modular-volca-drum-synthesizer/


Korg Leak.jpg
 
leuk ook dat ze een stagair de kans hebben gegeven om het design te maken voor die dingen ;)
 
Volgens iemand op Gearslutz is in elk geval de Volca Drum foto waarschijnlijk echt (en de andere dus waarschijnlijk ook), en een foto van een scherm waarop het ding werd getoond (je kan de door de cameraflits veroorzaakte reflectie van de kamer zien).
 
Ik denk persoonlijk het nep is, en dan ga ik af op het design.... Dat rare lcd scherm ook zo dicht tegen de rand aan geplaatst vind ik vreemd..
 
Dat scherm zo dicht tegen de rand zoals op de fm :)
ik weet ook niet of ze echt zijn maar het design is wel echt volca denk ik.
 
Jullie begrijpen natuurlijk wel dat een synthesizer met een Space Out niet kan ontbreken in mijn collectie.
 
Moet je een antenne insteken zeker ? :-)

ik vind het wel oke , zou ze alletwee wel willen uitproberen
gebruik beat best vaak , keus vind ik minder lekker klinken dan bv de monotribe
iha erg leuke kastjes voor weinig geld
ps midi out vrij verkrijgbaar voor ca 25 euro en een half uurtje werk
 
Leuk! Kleurtjes van de modular doen aan een Easel denken. Lijkt me een veelzijdig bakkie. Moet wel mn leesbril ernaast houden. Benieuwd wat youtube gaat brengen.
 
Ik krijg er best een strakke plasser van.
 
Leuk wel dat Korg met dit soort niet voor de hand liggende bakjes komt. Ik word er alleen zelf toch niet warm van.

Minpunt van de modular: als je een modular instapbakje wil, lijkt me de Behringer Neutron een betere optie met z'n full sized knoppen en patch points, voor niet heel veel meer geld.
 
Back
Top