X

Novation Peak firmware 1.2 - 19 december

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Roonan
    replied
    Originally posted by 4-Tek View Post
    Dat kan ik me voorstellen. Ik wist niet dat die al leverbaar was... Ik zie hem overal al maanden op "komt over een paar weken" staan
    Ik had geluk na een zoektocht. Voor mij is altijd een uitdaging om toch een exemplaar te vinden.
    Zo had ik toen de Peak ook ruim voordat ze goed verkrijgbaar waren.

Een reactie schrijven:

• 4-Tek
    replied
    Gave update! Ik ben vooral blij met de updates aan de mod-matrix. Delay tijd moduleren was iets wat ik al wel miste. Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe wavetables en de envelopes.

Het aantal stemmen kunnen ze inderdaad niet updaten met een software update. Maar misschien komt er nog wel een Peak XL uit. Ik kan me niet voorstellen dat ze de Peak technologie maar in een product gaan gebruiken. Voor mij is de gewone Peak prima, maar zeker als het je eerste of tweede synth is kan ik me voorstellen dat je graag meer polyfonie wil, of zelfs iets multitimbraals.

Originally posted by Roonan View Post
    De Quantum maakt het echter weer helemaal goed
    Dat kan ik me voorstellen. Ik wist niet dat die al leverbaar was... Ik zie hem overal al maanden op "komt over een paar weken" staan

Een reactie schrijven:

• Manic
    replied
    Originally posted by sKeLeTvM View Post
    Peak klinkt zeer goed. 8 stemmen is gewoon veel te weinig. 12 was een minimum geweest. Dan kon je ten minste mooie 6-stemmige layers maken.
    Is dus wachten up die update.
    Dan kun je lang wachten. Er zitten maar 8 analoge filters in, dat kunnen ze via een firmware update echt niet aanpassen hoor

Een reactie schrijven:

• Manic
    replied
    Langverwacht, maar super mooi! kan niet wachten

Een reactie schrijven:

• sKeLeTvM
    replied
    Peak klinkt zeer goed. 8 stemmen is gewoon veel te weinig. 12 was een minimum geweest. Dan kon je ten minste mooie 6-stemmige layers maken.
    Is dus wachten up die update.

Een reactie schrijven:

• Roonan
    replied
    Dat werd tijd. Wel te laat voor mij helaas.
    De Quantum maakt het echter weer helemaal goed

Een reactie schrijven:

• buis
    replied
    Goede zaak. Wel vrij gul van zichzelf dat ze van 1.0 naar 1.2 gaan. Mis nog custom wave tables...

Een reactie schrijven:

• Tom 32
    replied
    Dat is een indrukwekkende update!
    Een hoop leuke nieuwe mogelijkheden.
    Leuk kerstcadeautje van Novation.

Een reactie schrijven:

Working...
X