Autechre Quietley Releases Sysex Files From Their Elektron Synths

Rob Brown and Sean Booth have released the sysex files from their Elektron Monomachine and Machinedrum, that were used in their 2008, Quaristice tour.

autechre.jpg



Link > https://enmoreaudio.com/autechre-qui...7HcsEDuJmNeChY
 
Ik heb een Machinedrum en een Monomachine, kan niet wachten tot het weekend is ;)
 
Ja, doen ze.
 
was al langer uit !! ░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░ ͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░ ͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍
dit is 13u aan video oftewel 444 videoclips van de genieën die autechre pleegt te zijn ::: zoals gevonden kort op hun bleep store site ::::: :
░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░ ͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░͌░░░̵░͝░͛ ░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░

https://www.youtube.com/watch?v=w5zf...mpEG0LXT2CssR8

░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░ ͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░͛░̍░͌░░░̵░͝░͛░̍░͌░░
 
Nooit gehad, maar Monomachine is echt gaaf zeg! Geldt ook wel voor de machinedrum.
 
maar Monomachine is echt gaaf zeg!

jep Monomachien is de max complex soms zeer complex :P maar de max

Maar ik heb daar al klanken uit gehaald die gewoon vet zijn mega vet en warm
 
Iemand al geprobeerd? Ik heb nog geen tijd gehad. Kga het nu even een poging geven.
 
De monomachine sysex kon ik zonder errors importeren in een mk1 MM. Ging vlotter als verwacht :)
Voor de machinedrumfile hetzelfde, ik heb een UW mk1 en geen errors bij de transfer. Wel je midi clock uitzetten tijdens de transfer.
 
Back
Top