Bass Station II firmware update 2.5 features paraphonic mode

mij lukte het ook niet met win10, zowel laptop als desktop. standalone en online.
nog steeds onduidelijk wat de oorzaak is.

online via linux(ubuntu) icm chome werkt perfect.
 
Het is een hoop gedoe maar het lijkt het waard te zijn als ik dat filmpje zag. Ik heb trouwens geprobeerd op Windows7 en Windows10 en geen van beide lukte online.
Ik heb novation alvast gecontacteerd i.v.m. de ontbrekende bundle code. Ik zal wel horen wat ze te vertellen hebben.
 
Net een bass station 2 gekocht. Vond deze updates wel heel erg tof. Benieuwd of de firmware update bij mij wel soepel verloopt :-s
 
Hier lukte het met de components stand alone software. Draai OSX 10.11.6. De eerste keer was de verbinding zoek, de 2e keer was t in 30sec gepiept.
 
Novation reageerde deze namiddag op mijn ticket om een bundle code te bezorgen. Nadien lukte het om via de components stand alone software de firmware te installeren.

Bij mij doet hij het ook niet. De browser blijft zeggen dat mijn BS niet is aangesloten, terwijl dat wel zo is :s
 
Het lukte mij met OSX 10.14.1 met Chrome in circa 5 minuten. Toffe update! Misschien maakt het ook nog uit hoe je de BSII aanzet? Bij het updaten heb ik power via usb gedaan en niet via adapter.
 
Back
Top