Nieuwe mastering tool van Rob Papen

Rob Papen heeft nu ook een mastering plugin gemaakt. De nadruk ligt op eenvoud en hij is met 39 euro niet duur.


MasterMagic.jpg



https://www.timespace.com/products/r...en-mastermagic
 
Last edited by a moderator:
Inderdaad niet duur, ben benieuwd naar de ervaringen. Op zich heb ik met de Ozone en Fabfilter collecties al genoeg van dit soort spul denk ik.
 
Grappig want Rob Papen is niet de eerste naam waar ik aan denk bij mastering maar dat ligt vast aan mij...
Lekker simpele interface zo te zien. Op zich wel goed want hoewel er al heel veel mastering software is lijkt er een gat te zitten tussen de Ozone boeing 747 cockpit en de online Landr AI aanpak waar je niets meer zelf in kan stellen. Dit lijkt meer gericht op mensen die wel goed weten hoe het moet klinken maar niet perse alle attacks van een multiband compressor willen tweaken.
 
Grappig want Rob Papen is niet de eerste naam waar ik aan denk bij mastering maar dat ligt vast aan mij...
Lekker simpele interface zo te zien. Op zich wel goed want hoewel er al heel veel mastering software is lijkt er een gat te zitten tussen de Ozone boeing 747 cockpit en de online Landr AI aanpak waar je niets meer zelf in kan stellen. Dit lijkt meer gericht op mensen die wel goed weten hoe het moet klinken maar niet perse alle attacks van een multiband compressor willen tweaken.

Precies dit!
Naast dat het een stuk simpeler is, kost het ook nog een stuk minder.
Mijn mastering chain bestaat uit Maximus en een loudness meter, helemaal niet interessant.

Alleen zoek ik nog een goeie demo video / review over dit product, aangezien er nog wel wat gimmicks op zitten, zoals de 'Air knop'.
 
Back
Top