Native Instruments Komplete 12

Native Instruments heeft Komplete 12 beschikbaar gemaakt voor pre-order.

native-instruments-komplete-12-273276.jpg


www.native-instruments.com/en/products/komplete/
 
Last edited by a moderator:
De A-serie is goedkoper, maar gebruikt niet hetzelfde soort toetsenbord (Fatar TP9) als de S-serie. NI heeft dit schijnbaar zelf ontwikkeld - naja, eerst zien, dan geloven :)
 
ik blijf ook gewoon bij 9 medium versie.
ik vind dat voor nu wel voldoende.
ik gebruik komplete eigenlijk af en toe nog.
meer fan van vangaurd en vengeance samples.
 
Gewoon even wachten op de jaarlijkse kortingsrondes, dan kun je weer mee naar de laatste versie voor €99. Er zit toch altijd wel genoeg in om dat de moeite waard te maken, zo deze keer een nieuwe versie van Kontakt en Massive en best veel leuke nieuwe sounds als ik het zo zie.
 
Gelukkig. Ik heb net Ultimate 11 gekocht en zie er geen dingen bij staan waardoor ik perse wil updaten. Eerst maar eens meer tijd vinden om muziek te maken :D

Nou, massive 10 ziet er best leuk uit. En dat nieuwe tooltje TR01 is wellicht interessant.

Maar ik ga er zeker geen geld voor opzij zetten. Hooguit wachten op black friday.
 
Volgend jaar m'n 9 maar eens updaten naar 12 ultimate. :D

Hoe ziet zo'n update beleid eruit?
Maakt het veel uit in prijs als je van 9 naar 12 gaat t.o.v. een update van bijvoorbeeld 11 naar 12?
Op de website kan ik daar niet veel over vinden.
 
Of je nu versie 2 of 11 hebt, de upgradeprijs is hetzelfde.
 
Of je nu versie 2 of 11 hebt, de upgradeprijs is hetzelfde.

Haha, maw, gewoon wachten tot ze stoppen met Complete en dan updaten vanaf 2 :D
Ik heb een originele eerste Fruityloops, versie 1.31, kon je oneindig gratis updaten...niet dus...
 
Hoe ziet zo'n update beleid eruit?
Maakt het veel uit in prijs als je van 9 naar 12 gaat t.o.v. een update van bijvoorbeeld 11 naar 12?
Op de website kan ik daar niet veel over vinden.

De prijs is hetzelfde maar uiteraard is er sinds 9 wel een hele hoop bijgekomen in tegenstelling tot de verschillen tussen 11 en 12.
In de zomer (meestal eind Juni, begin July) is er een summersale voor upgrades en betaal je de helft van de prijs.
Een maand of twee daarna wordt de nieuwe versie weer aangekondigd.
Voor mij betekent dit onder andere nieuw:
Kontakt upgrade
Traktor upgrade
Massive X synth
Handjevol nieuwe synths
5 Piano's
Drumlab
6 Drumkits
4 World kits
4 Organs
4 Guitars
6 Bass Guitars
7 Symphony Kits
11 Cinematic Kits
en nog een berg effecten die ik bijna nooit gebruik voor ongeveer 200 euro inclusief een externe harde schijf.
Kom maar op met die summersale :D


Of je nu versie 2 of 11 hebt, de upgradeprijs is hetzelfde.

Volgens mij was dat inderdaad wel zo maar ik zag er nu bij staan dat ze maar vanaf KOMPLETE 8 de upgrade ondersteunen.
Of het dan duurder wordt vanaf 7 en daar onder of dat het gewoon niet meer mogelijk is weet ik niet.
 
Haha, maw, gewoon wachten tot ze stoppen met Complete en dan updaten vanaf 2 :D
Ik heb een originele eerste Fruityloops, versie 1.31, kon je oneindig gratis updaten...niet dus...

Je kunt wachten, maar dat betekent dat je in de tussentijd niet alle leuke updates en upgrades mee krijgt. Als je heel lang met Komplete 2 vooruit kan - geen probleem, toch? Alleen wordt je volgens mij op een gegeven moment wel gedwongen als je OS naar 64-bits gaat en je DAW naar 64-bits etc.

Ik heb hier Komplete 4 t/m 11 staan, ik heb de oudere zwik nooit meer opnieuw geinstalleerd... eens kijken of er ook software-verzamelaars zijn :P
 
Wilde de goedkoopste versie kopen,maar Kontour stond er niet bij.(je zou eigenlijk zelf je softs mogen kiezen mits prijsaanpassing.
 
Juist het feit dat ze deze zwik bundelen als 1 pakket is omdat het volgens mij een fortuin scheelt in support. Als je Kontakt en nog een plugin wil kopen wordt Komplete al heel snel voordeliger.
 
De upgrade is vanaf versie 2 en de upgrade prijs is hetzelfde tot en met versie 11. Momenteel 200 euro.
Ik wacht wel tot blackfriday (alhoewel ik niet denk dat ze met de upgrade stunten) of de summersale om voor 100 euro te upgraden. Zitten toch wel leuke dingen bij.

Die massive X komt overigens pas in februari 2019 uit maar je hebt er wel recht op als je nu naar 12 migreert.
 
De upgrade is vanaf versie 2 en de upgrade prijs is hetzelfde tot en met versie 11. Momenteel 200 euro.
Ik wacht wel tot blackfriday (alhoewel ik niet denk dat ze met de upgrade stunten) of de summersale om voor 100 euro te upgraden. Zitten toch wel leuke dingen bij.

Die massive X komt overigens pas in februari 2019 uit maar je hebt er wel recht op als je nu naar 12 migreert.

Ohja! Ik zie nu dat als je van Komplete naar Komplete Ultimate upgrade je minstens Komplete 8 moet hebben.
 
Ik heb komplete 11 op de computer staan en zou graag willen upgraden naar Komplete Ultimate 12, alleen ben ik een nitwit op de computer.
Hoe ga ik die update aangeleverd krijgen? in download vorm. op een harddrive ? is het eenvoudig voor een nitwit als ik, krijg ik de update voor elkaar met een onduidelijke engelstalige beschrijving?
Wie kan me wat meer informatie geven, graag uit eigen ervaring.
 
Back
Top