Behringer RD-9

8d22f716-a9fe-4cfd-9b0f-d0ec017152cd

Verrassend? Nee! Interessant? Misschien...

Verder nog geen details.

Click image for larger version  Name:	RD909.jpg Views:	1865 Size:	66,8 KB ID:	3639104
 
Last edited by a moderator:
Ik hoop t, maar de graphics / font in die teaser lijken meer op een 606 dan een 909.
 
Maar maar geen DIN-SYNC.
Hoe moet je die 303 606 808 en 909 samen spelen ?
Wie 1 of meerdere van deze apparaten heeft, zal daar al een oplossing voor hebben..... ;)

​​​​​​
de 2e teaser lijkt toch iets heel anders aan te geven:
https://www.gearnews.com/namm-2020-b...modular-clone/

..of ze gaan meerdere dingen aankondigen natuurlijk.

Jammer al die (wekelijkse/maandelijkse) aankondigingen...
je wordt er aankondigingsmoe van ;{

lanceer de modulaire lijn bijv in 1x...
gevolg je verkoopt meer complete systemen dan losse modules zoals nu denk ik...

met al die (voor)aankondigingen drukken ze ook de 'impulsieve' aankopen....

Hoe ze het met de K2 aanpakte sprak me meer aan...
dit is en vanaf woensdag verschepen we :okdan:
 
Is Anders slim hoor een synth in delen verkopen. Juist voor mensen met een Kleine beurs. Soort van verzamel ze allemaal. Elke maand 90 Euro of in 1 keer 1000 is voor sommige mensen een wereld van verschil. Zeker ook in opkomende markten.
 
Wie 1 of meerdere van deze apparaten heeft, zal daar al een oplossing voor hebben..... ;)

​​​​​​

Jammer al die (wekelijkse/maandelijkse) aankondigingen...
je wordt er aankondigingsmoe van ;{

lanceer de modulaire lijn bijv in 1x...
gevolg je verkoopt meer complete systemen dan losse modules zoals nu denk ik...

met al die (voor)aankondigingen drukken ze ook de 'impulsieve' aankopen....

Hoe ze het met de K2 aanpakte sprak me meer aan...
dit is en vanaf woensdag verschepen we :okdan:

Helemaal mee eens. Ik wordt ook een beetje gek van al die teasers en marketing trucs. Breng dat ding gewoon uit zonder al die poespas.
 
Ik weet niet bij welke Behringer-thread ik moet zijn. Ik ben de weg een beetje kwijt. Uli ook, die is oude seizoenen van "Lost" aan het terugkijken.

99 115 13,8 (9?)

en een Duitse voetbal-commentator blèrt: 9,58

(update)

Usain Bolt loopt de 100 meter in 9,58 seconds. Roland 100m. Okay! :okdan:

Verkeerde thread dus.
 
Laatst gewijzigd:
Zou de “vertraging” er mee te maken kunnen hebben dat er copyright op de 909 samples zitten. Tenminste dit stelde iemand op een ander forum. Zou dit het geval kunnen zijn. Welke andere 909, niet diy, clones zijn er eigenlijk.

kan mij heugen dat ik eens de originele samples hier, via een link, heb gekregen.

sry dwaal af. :)
 
Zou de “vertraging” er mee te maken kunnen hebben dat er copyright op de 909 samples zitten. Tenminste dit stelde iemand op een ander forum. Zou dit het geval kunnen zijn. Welke andere 909, niet diy, clones zijn er eigenlijk.

kan mij heugen dat ik eens de originele samples hier, via een link, heb gekregen.

sry dwaal af. :)

Dat lost hij misschien wel snel op door de user de mogelijkheid te geven er zelf samples in te laden.
Uli blijft wel Uli hé:duivels:.
 
Vanmorgen op Behringer's Facebook pagina:

RD-9 Update from Uli.

Hi everyone, we like to give you some feedback related to the RD-9. Since the launch of our RD-8, we listened to you and spent quite some time to further improve the unit, which resulted in multiple firmware releases.

We're now putting our focus on the RD-9, which shares much of the same firmware. We have also taken the opportunity to completely review the hardware to ensure we do everything we can to ship a high quality product.

We don't have a shipping date for now, but we're making good progress as we're fully focusing on the RD-9. As soon as we have more updates, we'll let you know.

Thank you for your patience and support.

Uli
 
Vanmorgen op Behringer's Facebook pagina:

Ik zag in de release notes van firmware voor de RD-8 al een hoop reverenties naar de RD-9.
Eindelijk duidelijk dat het nog in productie is en uit zal komen. Begon langzaam te twijfelen of nog zou komen. :okdan:
 
Lijkt erop dat ze eerst alle kinderziektes uit de RD8 willen halen om het dan met de RD9 in één keer goed te doen. Op zich niet onverstandig.
 
Back
Top