Dutch Modular Fest // 28th - 30th September 2018

screech powers

Stamgast
Lid sinds
21 Maart 2003
Berichten
470
Locatie
Den Haag
Er komt weer een nieuwe editie aan van het Dutch Modular Fest 2018 !

Dutch Modular Fest verbindt nieuwe en gevestigde namen en demonstreert de modulaire synthesizer in zijn breedste vorm.
Van 28 tot 30 september wordt 'De Besturing' in Den Haag gewijd aan de modulaire synthesizer en haar doe-het-zelf-scene.

Drie dagen lang Modulars, Live performances, Makers, Workshops, Sound Art, Lectures etc.

LINK NAAR HET EVENT OP SF
 

Attachments

  • DMFlogo_SF.png
    DMFlogo_SF.png
    39,2 KB · Bekeken: 353
Ja, ik zou zeggen: komt allen!
We hebben een geweldig programma in elkaar gedraaid. Goeie muziek, mooie markt, lezingen, workshops. De hele rimbam.

En d'r is bier....
 
Yes, Tof. Ik heb er al helemaal zin in!
 
Is er ook een timetable ofzo? Ik kan wel zien op welke dag de performances en workshops zijn, maar niet op welke tijdstippen. Erg tof in ieder geval, dat dit wordt georganiseerd :)
 
Voor de Hagenezen onder ons: het is in De Binkhorst (industrie terrein). Let op: de laatste bus (bus 26) gaat om 20:00 uur. Als je later naar huis wilt moet je even lopen naar Den Haag Hollands Spoor (volgens Google Maps ong. half uur).
 
Voor de Hagenezen onder ons: het is in De Binkhorst (industrie terrein). Let op: de laatste bus (bus 26) gaat om 20:00 uur. Als je later naar huis wilt moet je even lopen naar Den Haag Hollands Spoor (volgens Google Maps ong. half uur).

Kenne Hageneze niet fietsen dan?
 
Kenne Hageneze niet fietsen dan?

Hageneze kenne prima fietse. Maarrrrr... Sommige moeten misschien naar huis in Rotterdam, Utrecht of Gouda. ;)


[off topic] P.S. Écht rasechte Hageneze komme op de brommâh. Want als ik met die winterpeen van mein voor het ôpe raam ga staan, spuit ik in 1 keer een volwasse vent zó van ze brommâh. In 1 keâh van ze brommâh! Link
 
Weet iemand hoe ik het best feedback kan geven?

Ik heb zondag de Introduction to Patching en de Feedback lectures gevolgd. De eerste was leuk een uitleg voor beginners, waarna je om de beurt een paar kabeltjes ging prikken. Leuk om te doen als je nog nooit iets met een modular systeem hebt gedaan.
En dat zou dan meteen mijn feedback zijn: alle workshops gingen over zelfbouw van modules. Er mogen wel wat meer hands-on sessies voor beginners in het programma. Dan neem ik volgende keer 1 of 2 vrienden mee.

De tweede lecture, over het gebruik van feedback in analoge patches, was ook erg interessant. De simulaties (ongetwijfeld door Ernst Bonis ook in het echt geprobeerd) leverden erg indrukwekkende geluiden op.
 
Weet iemand hoe ik het best feedback kan geven?

Ik heb zondag de Introduction to Patching en de Feedback lectures gevolgd. De eerste was leuk een uitleg voor beginners, waarna je om de beurt een paar kabeltjes ging prikken. Leuk om te doen als je nog nooit iets met een modular systeem hebt gedaan.
En dat zou dan meteen mijn feedback zijn: alle workshops gingen over zelfbouw van modules. Er mogen wel wat meer hands-on sessies voor beginners in het programma. Dan neem ik volgende keer 1 of 2 vrienden mee.

De tweede lecture, over het gebruik van feedback in analoge patches, was ook erg interessant. De simulaties (ongetwijfeld door Ernst Bonis ook in het echt geprobeerd) leverden erg indrukwekkende geluiden op.

Check! Nemen we mee in de nabespreking!
 
Back
Top