Behringer the Cat

Afgebeeld een aantal printplaten gedeeld door Behringer. Zoals je ziet, staan de knoppen in lijn met de Octave-kat die hieronder is afgebeeld.

Je zou je kunnen herinneren dat de CAT op Behringers lijst met synths stond om te clonen.



behringer_cat.jpg

1.jpg
 
Ongelofelijk dikke synth, de cat, ben benieuwd welke versie van de cat ze hebben gekloond.

mijn voorkeur gaat uit naar het SRM uitvoering. (Ssm2040 filter)
 
Laatst gewijzigd:
Zijn er ook verwachte lanceerdata bekend?

ik wil wel een pro one / sh101 / cat clone
 
Als het in hetzelfde smurfen model komt als alle andere Behringerzzz zullen die speakers er denk ik niet in zitten.
Zijn ook niet echt nodig of zo, zo geweldig zijn die speakers niet die in een synthi zitten toch ?

nou , wel handig concept, lekker even thuis op de bank , verder niks nodig.
en ze zijn stuk beter dan bv alle volca of monotribe speakertjes..., beetje kwaliteit van de moog sonic six maar dan 2 stuks...

past alleen niet in huidige producties van behringer...
 
Misschien kloont hij de eerste versie met discreet filter, of misschien een eigen ontwerp gebaseerd op de 2040 net zoals de Motm 440.
 
Ik denk dat dat is om het in Euro rack formaat te houden. Net als hun Model D en Neutron.

Ah! Scherp. Hij is inderdaad wat hoger dan de andere secties in de bovenste rij op de originele CAT met zn twee rijen schuifjes... Dus waarschijnlijk past dat net niet lekker op zn oorspronkelijke plek.
 
Back
Top