X

Behringer the Cat

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

poekie poekie poekie
    Dada

Comment

Ik dacht dat die man Schrodinger heette, gaan ze nu ook al beroemde natuurkundigen klonen?

Comment

Ongelofelijk dikke synth, de cat, ben benieuwd welke versie van de cat ze hebben gekloond.

mijn voorkeur gaat uit naar het SRM uitvoering. (Ssm2040 filter)
        Laatst gewijzigd door demian , 12 augustus 2018, 08:37.
        \+\ Elite Underdog /+/

Comment

Zijn er ook verwachte lanceerdata bekend?

ik wil wel een pro one / sh101 / cat clone
          \+\ Elite Underdog /+/

Comment

Originally posted by Space-Echo View Post
            zo geweldig zijn die speakers niet die in een synthi zitten toch ?
            klopt helemaal. Ik heb een Synthi A mk1 gehad maar net als bij het Korg-speelgoed hoor je
            alleen wat er met de midden frequenties gebeurt en dat in een ietwat blikkerige vorm.

Comment

Originally posted by Space-Echo View Post

Als het in hetzelfde smurfen model komt als alle andere Behringerzzz zullen die speakers er denk ik niet in zitten.
              Zijn ook niet echt nodig of zo, zo geweldig zijn die speakers niet die in een synthi zitten toch ?
              nou , wel handig concept, lekker even thuis op de bank , verder niks nodig.
              en ze zijn stuk beter dan bv alle volca of monotribe speakertjes..., beetje kwaliteit van de moog sonic six maar dan 2 stuks...

past alleen niet in huidige producties van behringer...
              "FILTER MAINTENANCE- After every 100 hours of operation apply a sine wave to the output of the FILTER to back flush the trapped overtones to unclog your filter." - (EML 101 Manual)

Comment

Bijgevoegde bestanden
                born to be alive is NIET van de village people

Comment

Waar haald Uli de SSM chips vandaan?

Comment

Misschien kloont hij de eerste versie met discreet filter, of misschien een eigen ontwerp gebaseerd op de 2040 net zoals de Motm 440.

Comment

Originally posted by 4-Tek View Post
                      Wel apart dat ze de hele envelope sectie naar de andere kant van het paneel hebben verhuisd.
                      Ik denk dat dat is om het in Euro rack formaat te houden. Net als hun Model D en Neutron.
                      Noem 1 goed nummer waar geen Minimoog in voorkomt.

Comment

Originally posted by MeneerJansen View Post

Ik denk dat dat is om het in Euro rack formaat te houden. Net als hun Model D en Neutron.
                        Ah! Scherp. Hij is inderdaad wat hoger dan de andere secties in de bovenste rij op de originele CAT met zn twee rijen schuifjes... Dus waarschijnlijk past dat net niet lekker op zn oorspronkelijke plek.

Comment

Working...
                        X