Pulsar-23

Soma Laboratory, makers van de Lyra 8, hebben een prototype klaar van hun nieuw euh ding. :)
De Pulsar-23 is een drummachine / ritmische synth met een modulaire structuur (met veel patchmogelijkheden), ingebouwde loopers en een mogelijkheid tot 'externe circuitbending'. Maar vooral : wat een klank! Te koop vanaf eind 2018.

 
Oei, 1785 euro voor een beetje hobby is voor mij wel veel geld.
Ik had de hoop op de helft maximaal.
 
Dit gaat wel veel verder dan een gewone drumdoos, dit apparaat klinkt fantastisch.
Ik vind dit een prima vernieuwing in de sector drummachines.
Echt wel een geweldig ding voor experimental stuff in ieder geval.
Tussen de 12 en 1500 euro is wel geld maar je krijgt er wel wat voor.
Kan me voorstellen dat ze er voor in de rij staan.
 
Laatst gewijzigd:
Dit gaat wel veel verder dan een gewone drumdoos, dit apparaat klinkt fantastisch.
Ik vind dit een prima vernieuwing in de sector drummachines.
Echt wel een geweldig ding voor experimental stuff in ieder geval.
Tussen de 12 en 1500 euro is wel geld maar je krijgt er wel wat voor.
Kan me voorstellen dat ze er voor in de rij staan.

Wat je zegt. Vernieuwend.
Eens in de zoveel tijd wil je al je synths verkopen voor die ene speciale....Dat gevoel heb ik nu een beetje.
Ga ik niet doen hoor. Denk ik.
 
Wat je zegt. Vernieuwend.
Eens in de zoveel tijd wil je al je synths verkopen voor die ene speciale....Dat gevoel heb ik nu een beetje.
Ga ik niet doen hoor. Denk ik.

Dit is niet zo echt vernieuwend. In de 80er jaren heb ik van die synth boxjes meegemaakt die reageerden op de huidcapaciteit. Het is nu misschien wat beter controleerbaar. Toch heb ik liever wat ze bij de Novation Ultranova doen; die touch knobs zijn zelf te definieren wat je moduleert. Of je moet totaal losgaan met modules, vind ik persoonlijk. Ieder zijn smaak, natuurlijk.
 
Dit is niet zo echt vernieuwend. In de 80er jaren heb ik van die synth boxjes meegemaakt die reageerden op de huidcapaciteit. Het is nu misschien wat beter controleerbaar. Toch heb ik liever wat ze bij de Novation Ultranova doen; die touch knobs zijn zelf te definieren wat je moduleert. Of je moet totaal losgaan met modules, vind ik persoonlijk. Ieder zijn smaak, natuurlijk.

Het ging mij meer om zijn sonische capaciteiten. De meeste drumdozen zijn daarbij niet zo flexibel als deze.
Als je ze weet, mag je het zeggen.:okdan:
 
mega vet maar een beetje overpriced voor 4 channels en knoeien om te kunnen patchen.

Benderspirit is wel leuk maar gaat niet samen met commerciele praat.. jammer,maybe zijn die patch-nodes modbaar..
 
Back
Top