Behringer RD-8

RD-8 is volop te koop, BAX heeft er nog ruim 190 staan, direct beschikbaar... dus haast je bij interesse :)
 
Maar een besteld zojuist.

Ik heb helemaal niks met drumcomputers eigenlijk, maar voor dit geld..

Wel geinig btw dat al die clones 300,- kosten. Hopelijk blijft dat zo. 8~
 
Echt he:

9WLYv2l.png


Wanneer gaan ze daar eens een keertje mee ophouden?
Ik denk dat ik toch op thomann wacht ..
 
Echt heel erg blij met dat ding, durfde het niet aan om iets te maken voor hier te linken en wonderbaarlijk genoeg durf ik het nu niet te laten luisteren omdat ik denk dat het zo leuk klinkt dat het nog geheim moet blijven.

(zat nog rare dingen te denken, dat ik ook wel blij zou zijn met gewoon een klankmodule zonder alle extras en zonder sequencer, als dat de prijs heel erg naar beneden zou halen. Maar zal wel niks kosten bijna al die dingen, geen idee)
 
O ja, nog 1. Dat hoe makkelijk het ook lijkt om telkens de goede instelling op je geluiden te krijgen, Zou het toch superveel helpen als je de stand van de knopjes kan opslaan. Maar ja dat zal te veel poen kosten.
Aan de andere kant weerhoud het misschien om naar je volgende track te gaan zonder eerst afmaken waar je mee bezig bent. (dat is de positieve zin)
(kon vorige reactie niet meer edditten)
 
O ja, nog 1. Dat hoe makkelijk het ook lijkt om telkens de goede instelling op je geluiden te krijgen, Zou het toch superveel helpen als je de stand van de knopjes kan opslaan. Maar ja dat zal te veel poen kosten.
Aan de andere kant weerhoud het misschien om naar je volgende track te gaan zonder eerst afmaken waar je mee bezig bent. (dat is de positieve zin)
(kon vorige reactie niet meer edditten)

Is het niet mogelijk om de stand van knoppen te onthouden of dat je met automatisering van daw software kan bedienen dat is wel erg jammer als dat zo is ?
 
Met dit soort apparaten moet je dus inderdaad met de volgende track wachten als je een geluid hebt dat je niet kwijt wilt raken. Of snel opnemen en daarmee gaan werken.
 
Gheghe, smeken om clones van oude bakken en dan met de neus op de feiten gedrukt worden. :) Er is hier inderdaad maar 1 tip: werkt aan 1 track tegelijk en begin dan pas aan een volgende te werken. Het is eigenlijk niet eens een nadeel.
 
Erg jammer dat die niet met automatisering alles kan opnemen....
 
300 euro dat is een leuke prijs , de mijn waren 605 euro in 2003.
 
Ik wil de outs van de RD8 door een mixer halen om te kunnen pannen en te eq-en en daarna de stereo out opnemen met mijn geluidskaart, niet zoveel zin om 8 audio inputs aan drums uit te geven.
Daarom wil ik een klein mixertje kopen voor alleen de RD8, belangrijk is wel dat de EQ goed klinkt. Iemand een suggestie voor zo een mixertje, ik zat te denken aan een Soundcraft EFX8, geen ervaring met dat ding verder. Lijkt me veel bang voor buck, maar misschien niet?
 
De Soundcraft Spirit Folio's staan bekend om hun goede tafelgain en mid-sweep EQs en kun je vaak voor ene habbekrats kopen tweedehands.
 
O ja, nog 1. Dat hoe makkelijk het ook lijkt om telkens de goede instelling op je geluiden te krijgen, Zou het toch superveel helpen als je de stand van de knopjes kan opslaan. Maar ja dat zal te veel poen kosten.

Foto met je telephone maken, opslaan en een naam geven.
Zit je altijd zo ongeveer meteen in de buurt.

misschien ga ik er ook maar eentje bestellen?
Wel heel aanlokkelijk voor zo'n prijsje, gewoon om zo af en toe lekker mee te jammen. :okdan:
 
Back
Top