Behringer RD-8

Ach Kobuz, wij ingewijden hebben allemaal al lang besteld voor een nog veel betere superprijs. Wat met-een-papje nu betaalt is een veelvoud!
 
Ach Kobuz, wij ingewijden hebben allemaal al lang besteld voor een nog veel betere superprijs. Wat met-een-papje nu betaalt is een veelvoud!

Laat je niet gek maken.
Bij Bax voor 299

No worries, het apparaat staat vooralsnog niet eens op mijn wishlist, maar als je met zo'n opmerking komt deel het dan ook met anderen.
 
Ach Kobuz, wij ingewijden hebben allemaal al lang besteld voor een nog veel betere superprijs. Wat met-een-papje nu betaalt is een veelvoud!

Geweldig :D de reactie.
Had (persoonlijke) kortingcode beperkt bruikbaar,een maandje en zat maar te wachten tot ze de prijs van de 808 er op gingen zetten.
255 was de uiteindelijke prijs.
Maar jullie hebben allemaal de kans nog, maanden lang om een code te krijgen of te vinden.
Duurt nog gauw een half jaar waarschijnlijk.

Ja. misschien als je btw vrij koopt en zo :) ik weet nie. Dan zou je wel goeie prijzen kunnen krijgen hehe. Ik weet niet of dat mogelijk is.
 
Laatst gewijzigd:
Mooie prijs trouwens die 299.
Je moet je toch wel proberen te beheersen met die prijzen die Uli hanteert want voor ik het weet zit ik het voor mezelf goed te praten terwijl ik al een Tr-8 heb.
Met die Crave gaat dat net zo, ik heb al een paar monosynths en die Odyssey ga ik hoogstwaarschijnlijk wel bestellen en toch zit je dan met gedachten van "ach wat maakt die 149 euro nou uit"
Als ik niet uitkijk staat over twee jaar de halve tent gevuld met Behringer en nou is het geen straf maar toch....:D
 
Als ik niet uitkijk staat over twee jaar de halve tent gevuld met Behringer en nou is het geen straf maar toch....:D

Tis dat ik vorig jaar met eurorack ben begonnen en de centen daar naartoe gaan, anders hadden hier al een paar behringers gestaan denk ik :)
 
Ze (Behringer) gaan ook euro rack make, loll.
(of nou ik weet niet wat het formaat is, uhm hoe heet dat nou dat roland ding. System 100.

https://djmag.com/news/behringer-have-40-eurorack-modules-coming-starting-50

Dat Roland ding heet system 100 m. En uli z’n ding gaat system 100 heten. Net zoals de semi modulaire Roland system 100.
Lekker verwarrend allemaal, maar de geruchten dat Behri failliet is,circuleren al dus wie weet gaat t allemaal niet eens door. ;)
 
Lekker verwarrend allemaal, maar de geruchten dat Behri failliet is,circuleren al dus wie weet gaat t allemaal niet eens door. ;)

Er gaan ook geruchten dat Behringer zich meer wil richting op het bouwen van zaagmachines. Blijven geruchten he.
 
Lekker verwarrend allemaal, maar de geruchten dat Behri failliet is,circuleren al dus wie weet gaat t allemaal niet eens door. ;)

Ow,had ik nog niets van gehoord/gelezen.
Link naar deze geruchten?
 
Dat t circuleert valt niet te ontkennen, denk jij dat ik de spreker op gearshitz ben ?
Voor de duidelijkheid, dat ben ik niet. Sterker nog, als B de system 100 uitbrengt. Dan verkoop ook ik m’n ziel en spaar alle modules ;)
 
Ja we zien wel. Persoonlijk hou ik niet van apparaten waar ik geen preset in op kan slaan. Veel te veel moeite om elke keer hetzelfde geluidje te krijgen als ik het nodig heb. Een drumcomputer gaat nog net :D. Ik vind het wel jammer, dat ze al die dingen clonen, maar er geen preset mogelijkheid bij stoppen.
 
Er gaan ook geruchten dat Behringer zich meer wil richting op het bouwen van zaagmachines. Blijven geruchten he.

Van "ik hoop dat ze niet failliet zijn" (want...?) naar "de geruchten dat Behringer failliet is circuleren al". Wat vind je er nou zelf van als primaire bron van verspreiding van het gerucht?

Als je logisch nadenkt is dat flauwekul.
Ze hebben een aantal grote spelers in de markt onder de paraplu.
Dat betekent dat je op deze manier snel en goedkoop kan werken.
Daarnaast hebben ze sinds een tijdje een nieuwe fabriek geopend zonder kapitaal van aandeelhouders want die zijn er niet wat denk ik al genoeg zegt dat je op die manier geen kapitaal ophaalt.
Ze hebben dat deels of helemaal uit eigen zak betaald of een bank heeft voor een bepaald deel gefinancierd (heel waarschijnlijk) en er is geen bank die je geld leent als je niet een gezond bedrijf hebt.

Die zaagmachines kunnen handig zijn als je industriëele tracks maakt. :D
 
Back
Top