Behringer RD-8

En de doosjes.
 

Attachments

  • behringer-rd-8-packaging.jpg
    behringer-rd-8-packaging.jpg
    59,3 KB · Bekeken: 59
Dit is pas behringer nieuws waar we wat aan hebben.

Ik ben iig wel toe aan een leuke hands-on drum-bak met degelijke 'klassieke' sounds waar interessante extratjes op zitten voor een aangename prijs.
 
Ga jij chineze kinder-ziektes zoeken ?, je kan beter tot dat rasisties feest wachten : black friday.

yep,dan worden die zwarte doosjes die op zich al niet veel waardt zijn nog goedkoper aangeboden.

Dat wordt 2dehands een super bargain dan eigenlijk!
 
Ik kan niet wachten tot de oscilloscoopbrigade weer van die ontzettende objectieve, interessante en goede A/B-tests gaat doen met het origineel en de vele megabytes aan internetgezwets en geruzie die dat op gaat leveren. HET LIGT MISSCHIEN AAN DE YOUTUBE COMPRESSIE MAAR IK MIS VOLGENS MIJ TOCH WAT PUNCH IN HET MID-LAAG.
 
^ Die krijg je inderdaad pas na 30 jaar transistor-rot.

Even stapeltje wegleggen en tegen 2050 klinken ze super vintage man!
 
Ik kan niet wachten tot de oscilloscoopbrigade weer van die ontzettende objectieve, interessante en goede A/B-tests gaat doen met het origineel en de vele megabytes aan internetgezwets en geruzie die dat op gaat leveren. HET LIGT MISSCHIEN AAN DE YOUTUBE COMPRESSIE MAAR IK MIS VOLGENS MIJ TOCH WAT PUNCH IN HET MID-LAAG.

Er is geen oscilloscoop nodig om een verschil in sound te horen.

Als je een 808 bezit en een RD-8 er naast zal zetten zal je de verschillen toch wel snel opmerken, rekening houdend met een opname van de 2 verschillende machines in kwestie zal internetgezwetsing waar gezworen wordt dat het identiek is vooral zal komen van ex 808 en geen-808 bezitters,subtiliteiten in opnames (vooral dan YT) zijn namelijk met juistheid lastig in te schatten omwille van verschillen externe (lees opname) factoren.
 
Als je lastig kan inschatten of het wel of niet gelijk klinkt is het helemaal goed toch?:eureka:

Wel dat is het hem juist...volgens een YT opname.. dus ,maar verder dat het op zich goed klinkt staat los van of het gelijk aan klinkt.
 
Het grappige is dat veel artiesten die de TR-808 en TR-909 bekend en populair hebben gemaakt nu gewoon met softsynths en VST's werken :)

Dat kan toch geen punt zijn,iedere 808 of 909 gebruiker heeft toch wel al eens een softsynth of VST gebruikt.

Je kan evengoed een VSTi,sample, RD-8 of TR-808 gebruiken in tracks
 
Ik kan niet wachten tot de oscilloscoopbrigade weer van die ontzettende objectieve, interessante en goede A/B-tests gaat doen met het origineel en de vele megabytes aan internetgezwets en geruzie die dat op gaat leveren. HET LIGT MISSCHIEN AAN DE YOUTUBE COMPRESSIE MAAR IK MIS VOLGENS MIJ TOCH WAT PUNCH IN HET MID-LAAG.

Duurde toch wel 2 posts :mexico:
 
Dit gaat een goede clone worden. Niks exotisch aan. Bij een mini is dat toch net wat anders.

En ken iemand die nephoven in zijn bed leggen. Tis weer tijd voor zijn slaapje.
 
Ik ga d'r zeker een bestellen, niet omdat ik er een nodig heb, niet omdat ik fan ben van de 808, niet omdat ik denk dat ie net zo goed klinkt als een 808, eigenlijk nergens om behalve dan voor de fun en de heb. :okdan:
 
Back
Top