X

Behringer 808

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• EviL303
    Door : Behringer 808

Behringer 808

Laatst gewijzigd door Dr van Lansberg , 4 oktober 2018, 21:31.

• torp
    replied
    Originally posted by Drs. Analog View Post
    They will arrive in stores around 6-8 weeks later
    Kortom eind juli/begin augustus. En de RD-909 in "september", dat zal dan wel november worden.

Een reactie schrijven:

• Drs. Analog
    replied
    Van de Behringer Facebook pagina:

Allow me to share a quick update.

The first RD-808 units are scheduled to be shipped by end of this month from our factory. They will arrive in stores around 6-8 weeks later, unless retailers fly them in by air.

The 909 needs a bit more work but weíre confident to ship in Q3 this year.

Then we will be focusing on the next drum machines:-)

Thanks for your patience.

Uli

Een reactie schrijven:

• Drs. Analog
    replied
    In het filmpje van Sonic State met de RD-909 wordt gezegd dat de RD-808 naar verwachting eind van deze maand leverbaar gaat worden. De RD-909 in September. Voor wat het verder waard is...

Een reactie schrijven:

• alex921
    replied
    Originally posted by met-een-papje View Post
    Levertijd is bij bax op 52 weken gezet. Weet niet of het te maken heeft omdat bax genoemd ging worden op gearslutz 808 topic.
    Bax kondigde ook aan dat ze de 101 en pro-one als eerste binnen zouden hebben, maar tot op heden niets van ze vernomen. Beter om de deuitsche webshops in de gaten houden

Een reactie schrijven:

• torp
    replied

Een reactie schrijven:

• torp
    replied
    Behringer wacht oh wacht

Een reactie schrijven:

• Rezix
    replied
    52 weken
    Jawadde, ik had gehoopt op deze zomer.

Een reactie schrijven:

• met-een-papje
    replied
    Levertijd is bij bax op 52 weken gezet. Weet niet of het te maken heeft omdat bax genoemd ging worden op gearslutz 808 topic.

Een reactie schrijven:

• SmartBits
    replied
    Bericht door een moderator:
    en nu weer een beetje on topic graag.

Een reactie schrijven:

• vinnieq
    replied
    Originally posted by willem1958 View Post
    Die zaagmachines kunnen handig zijn als je industriŽele tracks maakt.
    OMG, Uli gaat nu ook een Roland JP-8000 Supersaw machine op de markt brengen OMG OMG OMG, zegt het voort!

Een reactie schrijven:

• AdDM
    replied
    Ja we zien wel. Persoonlijk hou ik niet van apparaten waar ik geen preset in op kan slaan. Veel te veel moeite om elke keer hetzelfde geluidje te krijgen als ik het nodig heb. Een drumcomputer gaat nog net . Ik vind het wel jammer, dat ze al die dingen clonen, maar er geen preset mogelijkheid bij stoppen.
    Grappig, ik heb juist een allergie voor bakken die leunen op presets. Als je je even verdiept in de beginselen van synthese kun je met de meeste oude analoge bakken prima uit de voeten zonder geheugen. Kwestie van je instrument(en) leren kennen.

Een reactie schrijven:

• MadR
    replied
    Zo simpel is het niet. Alleen omdat het niet 1 bedrijf is maar een moeder/holding bedrijf met allemaal losse bedrijven eronder. Wie, wat en hoe betaald wordt dan een stuk moeilijker te doorgronden.

Het kan best dat behringer zijn betalingsverplichtingen niet kan voldoen. Het is alleen niet aannemelijk omdat de persoon die het gerucht verspreidt totaal geen onderbouwing heeft gegeven.

Een reactie schrijven:

• willem1958
    replied
    Originally posted by AdDM View Post

Er gaan ook geruchten dat Behringer zich meer wil richting op het bouwen van zaagmachines. Blijven geruchten he.
    Originally posted by AdDM View Post

Van "ik hoop dat ze niet failliet zijn" (want...?) naar "de geruchten dat Behringer failliet is circuleren al". Wat vind je er nou zelf van als primaire bron van verspreiding van het gerucht?
    Als je logisch nadenkt is dat flauwekul.
    Ze hebben een aantal grote spelers in de markt onder de paraplu.
    Dat betekent dat je op deze manier snel en goedkoop kan werken.
    Daarnaast hebben ze sinds een tijdje een nieuwe fabriek geopend zonder kapitaal van aandeelhouders want die zijn er niet wat denk ik al genoeg zegt dat je op die manier geen kapitaal ophaalt.
    Ze hebben dat deels of helemaal uit eigen zak betaald of een bank heeft voor een bepaald deel gefinancierd (heel waarschijnlijk) en er is geen bank die je geld leent als je niet een gezond bedrijf hebt.

Die zaagmachines kunnen handig zijn als je industriŽele tracks maakt.

Een reactie schrijven:

• met-een-papje
    replied
    Ja we zien wel. Persoonlijk hou ik niet van apparaten waar ik geen preset in op kan slaan. Veel te veel moeite om elke keer hetzelfde geluidje te krijgen als ik het nodig heb. Een drumcomputer gaat nog net . Ik vind het wel jammer, dat ze al die dingen clonen, maar er geen preset mogelijkheid bij stoppen.

Een reactie schrijven:

• F/L
    replied
    Dat t circuleert valt niet te ontkennen, denk jij dat ik de spreker op gearshitz ben ?
    Voor de duidelijkheid, dat ben ik niet. Sterker nog, als B de system 100 uitbrengt. Dan verkoop ook ik mín ziel en spaar alle modules

Een reactie schrijven:

• AdDM
    replied
    Van "ik hoop dat ze niet failliet zijn" (want...?) naar "de geruchten dat Behringer failliet is circuleren al". Wat vind je er nou zelf van als primaire bron van verspreiding van het gerucht?

Een reactie schrijven:

• F/L
    replied
    Originally posted by efexor View Post

Ow,had ik nog niets van gehoord/gelezen.
    Link naar deze geruchten?

Gearshitz.

https://www.gearslutz.com/board/elec...achine-95.html

Een reactie schrijven:

• barend
    replied
    Broodjeaap.nl?

lijkt me vrij sterk dat B failliet is. Volgens mij loopt het juist wel goed daar.

Een reactie schrijven:

• efexor
    replied
    Originally posted by F/L View Post
    Lekker verwarrend allemaal, maar de geruchten dat Behri failliet is,circuleren al dus wie weet gaat t allemaal niet eens door.
    Ow,had ik nog niets van gehoord/gelezen.
    Link naar deze geruchten?

Een reactie schrijven:

Working...
X